Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΑποσέρκογλου, Κυριακή
dc.date.accessioned2019-07-24T12:02:20Z
dc.date.available2019-07-24T12:02:20Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1475
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η κατάκτηση της γνώσης για τη δυναµική της γλώσσας µέσω της συνειδητοποίησης από πλευράς των µαθητών τόσο της πολυµορφίας της όσο της αξίας και του πλούτου της. Μέσω των δραστηριοτήτων που πραγµατοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράµµατος, τα παιδιά ανακάλυψαν πως η γλωσσική ποικιλία είναι ζωντανό κοµµάτι της γλώσσας και υπάρχει παντού γύρω µας και στο πιο κοντινό ή συγγενικό µας περιβάλλον, γεγονός που βοήθησε στην ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής τους επίγνωσης. Η ενσωµάτωση της γλωσσικής ποικιλίας µε το µάθηµα της γλώσσας επιτεύχθηκε µέσω της ευαισθητοποίησης των µαθητών καθώς αντιµετωπίσθηκε ως ένα µεγάλο και σηµαντικό κοµµάτι από το “σώµα” της γλώσσας. Ξεπερνώντας ή προσπερνώντας συνειδητά το ζήτηµα των προκαταλήψεων και των στερεοτύπων που υπάρχουν γύρω από τη γλωσσική ποικιλία, µέσω της κριτικής επίγνωσης τα παιδιά καλωσόρισαν µε τον πιο όµορφο τρόπο τη γλωσσική πολυµορφία στην τάξη και ενίσχυσαν την αντίληψη πως η γλωσσική ποικιλία αποτελεί ζωτικής σηµασίας µέρος της γλώσσας και µπορεί να κατέχει σηµαντικό κοµµάτι στη διδασκαλία του γλωσσικού µαθήµατος.The aim of thiw work is to gain Knowledge about the dynamics of language through the students awareness of its diversity its value and its wealth at the same time. Through the activities that took place during the program, the children discovered that linguisticdiversity is a living part of the language and there is everywhere around us even in our closest environment and that fact helped them develop their critical linguistic awareness. The integration of linguistic diverxity with the language lesson was achived through student awareness as it was treated as a large and important part of the “body” at the language. Consiously surpassing th issue of the prejudices and stereotypes around the language variety, through critical criticism the children kindly welcomed linguistic diversity in the classroom and reinforced the perception that linguistic diversity is a vital part of the language and can have an important part in teaching the language lesson.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectγλωσσική ποικιλίαen_US
dc.subjectγλωσσική κριτική επίγνωσηen_US
dc.subjectδιδασκαλία γλωσσικού μαθήματοςen_US
dc.subjectγλωσσική ανάπτυξηen_US
dc.subjectlanguage varietyen_US
dc.subjectlanguage critical awarenessen_US
dc.subjectlanguage teachingen_US
dc.subjectlanguage developmenten_US
dc.titleΗ διδακτική αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλίας στο Δηµοτικό Σχολείο: Μελέτη Περίπτωσης για την Γ΄τάξη του Δηµοτικού Σχολείουen_US
dc.title.alternativeThe teaching of linguistic diversity at elementary school: Case study fro grade 3 of primary schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record