Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχαήλ, Δόμνα
dc.contributor.authorΤσελίδης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2019-07-24T14:54:15Z
dc.date.available2019-07-24T14:54:15Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1479
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των προσφύγων, που εισέρχονται στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό το προσφυγικό ζήτημα. Στο πλαίσιο του προσφυγικού ζητήματος θεωρείται σημαντική η επίδειξη κοινωνικής πολιτικής, κυρίως, στους τομείς της εργασίας, της υγείας και της εκπαίδευσης. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση θεωρείται δικαίωμα κάθε παιδιού, το οποίο όχι μόνο σέβεται, αλλά και προστατεύει το ελληνικό κράτος. Με βάση το ευρωπαϊκό και το εθνικό δίκαιο όλα τα προσφυγόπουλα έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση, καθώς με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται η κοινωνική τους ενσωμάτωση. Στο πλαίσιο αυτό στην εργασία αυτή το ενδιαφέρον εστιάστηκε στη μελέτη και την κατανόηση της εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά των προσφύγων, προκειμένου να διαφανούν πιθανές αδυναμίες του τρόπου οργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, ειδικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης. Επίσης, με την εργασία αυτή αξιολογήθηκε ο βαθμός επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για να παρέχουν την κατάλληλη εκπαίδευση στα παιδιά των προσφύγων και, κυρίως, των Σύριων προσφύγων. Τέλος, με βάση τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας διαφαίνεται ότι εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα στην εκπαίδευση των προσφύγων, ενώ παράλληλα αναδεικνύεται η ανάγκη προσαρμογής του εκπαιδευτικού συστήματος στις ανάγκες των προσφύγων μαθητών αλλά και αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης των προσφύγων μαθητών.In recent years, the number of refugees entering Greece and the European Union has risen steadily, creating the refugee issue. As part of the refugee issue, it is important to demonstrate social policy, particularly in the areas of work, health and education. The right to education is considered the right of every child, who not only is respected but also is protected the Greek state. Based on European and national law, all refugees are entitled to education, as this facilitates their social integration. In this context, the focus was on studying and understanding the education provided to refugee children in order to identify possible weaknesses in the organization of the education system, especially in the era of economic crisis. Also, this study assessed the level of training of teachers to provide appropriate education to the children of refugees and, above all, Syrian refugees. Finally, based on the results of this study, there are still problems in the education of refugees and important is the need to adapt the education system to the needs of the refugee students as well as to upgrade and modernize the education of the refugee students.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectπροσφυγικό ζήτημαen_US
dc.subjectάσυλοen_US
dc.subjectκοινωνική πολιτικήen_US
dc.subjectεκπαίδευση προσφύγωνen_US
dc.subjectδιαπολιτισμικά σχολείαen_US
dc.subjectrefugee issueen_US
dc.subjectsocial policyen_US
dc.subjectrefugee educationen_US
dc.subjectintercultural schoolsen_US
dc.subjectaylum
dc.titleΕκπαιδευτική πολιτική στο θέμα προσφύγων και οι τρόποι διαχείρισης και προσαρμογής τους, εν μέσω οικονομικής κρίσης στις ελληνικές εκπαιδευτικές μονάδεςen_US
dc.title.alternativeEducational policy on refugees issues and ways of managing and adapting them, in the middle of financial crisis in Greek educational unitsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record