Show simple item record

dc.contributor.advisorΑλευριάδου, Αναστασία
dc.contributor.authorΒριντσεάνου, Μαρία
dc.date.accessioned2019-09-10T14:59:17Z
dc.date.available2019-09-10T14:59:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1533
dc.descriptionΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτη παρούσα εργασία μελετάται « Ο Αυτισμός στην παιδική ηλικία. Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία». Ο Αυτισμός και οι συναφείς διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές που ανήκουν στο φάσμα του ΔΑΔ είναι χρονιές σοβαρές νευροαναπτυξιακές καταστάσεις. Κατά καιρούς ο Αυτισμός έχει απασχολήσει αρκετά τους επιστήμονες, οι οποίοι έχουν αποδώσει διαφορετικές ερμηνείες. Κατεξοχήν ο Αυτισμός θεωρείται ότι είναι μία εκ γενετής αναπτυξιακή διαταραχή του εγκέφαλου και το άτομο που πάσχει από αυτισμό ζει με αυτόν καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του. Η διαταραχή αυτή δεν επιτρέπει στα άτομα αυτά να κατανοήσουν σωστά όσα βλέπουν, ακούν και αισθάνονται και αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα στις κοινωνικές συναναστροφές τους και στην επικοινωνία τους ( Wing, 2000). Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιαστεί στον αναγνώστη ένα θεωρητικό υπόβαθρο των παθολογιών αυτών καθώς και να του δοθεί η δυνατότητα να ενημερωθεί για τους τρόπους εκπαιδευτικής αντιμετώπισης στα παιδιά με αυτιστικές διαταραχές. Επίσης προσθέτει πληροφορίες σχετικά με την οργάνωση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος παρέμβασης στην επικοινωνία. Τέλος γίνεται αναφορά στην οικογένεια ενός αυτιστικού παιδιού με στόχο την ενεργή συμβολή τους, με την υποστήριξη φυσικά ειδικών επιστημόνων, για τη κατανόηση των δυσκολιών αλλά και των ικανοτήτων του αυτιστικού παιδιού τους. In the present work is being studied “ Autism in Childhood. Verbal and non – verbal communications”. Autism and related diffuse developmental disorders which belong to the spectrum PDD are chronic severe neurodevelopmental conditions. From time to time autism has been occupied by several scientists, who have given different interpretations. Especially Autism is considered to be a developmental brain disorder and the person who is suffering from autism lives with him throughout his lifetime. This disorder does not allow people to understand correctly what they see, they hear and feel, and often face problems in their social conglomerates as well as in their communication (Wing,2000). The objective of the task is to present the the reader a theoretical background of these pathologies as well as being given the opportunity to be informed on ways of educating children with autistic disorders. It also adds information about a comprehensive program of intervention in communication. Finally reference is made to the family of an autistic child with the aim of actively contributing them, with the support of specialists to understand the difficulties but also the abilities of their autistic child.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectαυτισμόςen_US
dc.subjectδιάγνωσηen_US
dc.subjectδιαταραχέςen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectαντιμετώπισηen_US
dc.subjectautismen_US
dc.subjectdiagnosisen_US
dc.subjectdisordersen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjecttreatmenten_US
dc.titleΟ αυτισμός στην παιδική ηλικία. Λεκτική και μη λεκτική συμπεριφοράen_US
dc.title.alternativeAutism in childhood. Verbal and non-verbal communicationsen_US
dc.typeOtheren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record