Show simple item record

dc.contributor.authorΕυθυμιάδου, Μαρία
dc.date.accessioned2016-06-06T06:20:36Z
dc.date.available2016-06-06T06:20:36Z
dc.date.issued2016-02-26
dc.identifier.other416 ΕΥΘ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/153
dc.descriptionΕπιβλέπων Καθηγητής: Νικολαντωνάκης Κωνσταντίνος Εξεταστική Επιτροπή: Αλευριάδου Αναστασία, Τσακιρίδου Ελένηel_GR
dc.description.abstractΠερίπου το 7% των παιδιών και των εφήβων θα διαγνωστούν ως μαθητές με μαθηματικές μαθησιακές δυσκολίες σε τουλάχιστον μία περιοχή των μαθηματικών πριν από την αποφοίτησή τους από το γυμνάσιο, και ένα επιπλέον 10% των παιδιών και των έφηβων θα αναγνωριστούν ως μαθητές με χαμηλή επίδοση στα μαθηματικά (Geary, 2011). Οι δυσκολίες αυτές εμφανίζονται από τα χρόνια φοίτησης στο νηπιαγωγείο και συνεχίζουν να υπάρχουν για σημαντικό αριθμό μαθητών καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολική τους ζωής (Navarro, 2011). Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι οι επιδόσεις που αφορούν στην έννοια του αριθμού κατά την προσχολική ηλικία καθώς και η ανάπτυξη της έννοιας του αριθμού από την αρχή του νηπιαγωγείου μέχρι τα μέσα της πρώτης τάξης του δημοτικού, αιτιολογούν το 66 % της απόκλισης στην επίδοση στα μαθηματικά στην πρώτη τάξη (Jordan et al., 2007) και θεωρούνται ως ο σημαντικότερος προγνωστικός δείκτης για τη μετέπειτα επίδοση στα μαθηματικά, πιο σημαντικός ακόμη και από τη γενική νοημοσύνη (Mazzocco et al., 2011). Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις επιδράσεις ενός προγράμματος παρέμβασης, σε παιδιά νηπιαγωγείου με χαμηλές επιδόσεις σε δεξιότητες πρώιμης μαθηματικής επάρκειας. Για το λόγο αυτό αξιολογήθηκε η επίδοσή τους με το Κριτήριο Πρώιμης Μαθηματικής Επάρκειας της Ουτρέχτης, πριν και μετά την πραγματοποίηση προγράμματος παρέμβασης, διάρκειας οχτώ εβδομάδων. Το Κριτήριο χορηγήθηκε δυο εβδομάδες μετά, για να διαπιστωθεί η διατήρηση των επιδράσεων της παρέμβασης. Τα αποτελέσματα των επαναληπτικών μετρήσεων έδειξαν βελτίωση και διατήρηση των επιδόσεων των μαθητών μετά από παρέμβαση οχτώ εβδομάδων και ταυτόχρονη παρακολούθηση του αναλυτικού προγράμματος σπουδών του νηπιαγωγείου. Abstract About 7% of children and adolescents will be diagnosed with mathematical learning disabilities in at least one area of Mathematics before graduating from High school and an additional 10% will be identified as students with low achievement in Mathematics (Geary, 2011). These difficulties first appear whilst students are in kindergarten and, for a significant number of students, persist throughout their school life (Navarro, 2011). Recent studies have shown that number sense performance during preschool age as well as number sense development from the beginning of kindergarten to the middle of the first grade of the Primary school, account for 66% of variation in Mathematics achievement in the first grade (Jordan et al, 2007) and are considered to be the most significant predictor for future performance in Mathematics; even more important than general intelligence (Mazzocco et al., 2007). This study aims to examine the impact intervention programs may have on kindergarten students with low achievement in Mathematics. This is why student performance has been assessed on the basis of the Utrecht Early Mathematical Competence Scales before and after the implementation of the eight-week intervention program. The scale was applied two weeks after implementing the program in order to assess the longstanding impact of the intervention. The results of the revisionary measurements have indicated that student performance improved and remained stable after implementing the eight-week intervention program along with the kindergarten curriculum.el_GR
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΈννοια του αριθμούel_GR
dc.subjectΠαρέμβασηel_GR
dc.subjectΜαθητές Νηπιαγωγείουel_GR
dc.subjectΧαμηλή επίδοση στα μαθηματικάel_GR
dc.subjectNumber senseel_GR
dc.subjectInterventionel_GR
dc.subjectKindergarten studentsel_GR
dc.subjectPoor performance in Mathematicsel_GR
dc.titleΔόμηση των δεξιοτήτων της έννοιας του αριθμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με χαμηλό βαθμό Πρώιμης Μαθηματικής Επάρκειαςel_GR
dc.title.alternativeDeveloping numerical cognitive skills with preschoolers of low achievement in early mathematical competenceel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record