Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΣτρατοπούλου, Αθηνά Ιωάννα
dc.date.accessioned2019-10-11T15:25:18Z
dc.date.available2019-10-11T15:25:18Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1544
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει δραστηριότητες της δημιουργικής γραφής με μουσική για τα παιδιά και πραγματεύεται την αξία της μουσικής γενικότερα αλλά και στη δημιουργική γραφή μέσα στη τάξη του νηπιαγωγείου αλλά και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού σχολείου. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας αναφέρεται, το πώς συνδέεται η παρούσα εργασία με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών. Αναλυτικότερα, καταγράφονται θεωρίες και απόψεις για το τί είναι η Δημιουργική Γραφή, πως η Δημιουργική Γραφή συνεισφέρει στην εκπαίδευση και ειδικότερα στο νηπιαγωγείο, αλλά και τον ρόλο του εκπαιδευτικού μέσα σ’ αυτό. Έπειτα γίνεται αναφορά στο τι είναι μουσική, ποιος είναι ο ρόλος της στην εκπαίδευση γενικότερα και στο ελληνικό σχολείο και νηπιαγωγείο ειδικότερα, αλλά και πώς η μουσική συνδέεται με τη δημιουργική γραφή. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, διατυπώνονται ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής με μουσική για τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο καθώς επίσης και για τα παιδιά στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού σχολείου. Η Δημιουργική Γραφή ενισχύει τον γραπτό και προφορικό λόγο των παιδιών όπως επίσης εμπλουτίζει την έκφραση και το λεξιλόγιο τους, ενώ σε συνδυασμό με τη Μουσική συνδράμουν όχι μόνο στην νοητική ανάπτυξη του παιδιού αλλά και στη συναισθηματική.This diploma thesis aims to present activities of creative writing with music for children and discusses the value of music in general and in creative writing in the classroom of kindergarten and in the first classes of elementary school. The theoretical part of the thesis refers to how the present thesis is linked to the inter-thematic single framework of curricula. In more detail, theories and opinions are recorded about what creative writing is, how creative writing contributes to education and especially to kindergarten and the role of teacher in it. Then reference is made to what is music, what is its role in education in general and in the Greek school and kindergarten in particular and how music is associated with creative writing. In the second part of the thesis, there are various educational activities of creative writing with music for children in kindergarten as well as for children in the first classes of elementary school. Creative writing enhances the written and spoken word of children as well as enriches their expression and vocabulary, while in combination with music they contribute not only to the mental development of the child but also to the emotional.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδημιουργική έκφρασηen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectπαιδίen_US
dc.subjectμουσικήen_US
dc.subjectδραστηριότητεςen_US
dc.subjectδημοτικό σχολείοen_US
dc.subjectcreative expressionen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectchilden_US
dc.subjectmusicen_US
dc.subjectactivitiesen_US
dc.subjectelementary schoolen_US
dc.titleΔιδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής με μουσική στα παιδιάen_US
dc.title.alternativeCreative writing in children, teaching plans with musicen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record