dc.contributor.advisor | Κωτσαλίδου, Ευδοξία | |
dc.contributor.author | Τσιάπλα, Ανθή | |
dc.date.accessioned | 2019-10-18T15:37:03Z | |
dc.date.available | 2019-10-18T15:37:03Z | |
dc.date.issued | 2019-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1546 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών: Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως τίτλο <<Οι απόψεις των νηπιαγωγών για το Αναλυτικό Πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης>>. Τα μέρη από τα οποία αποτελείται είναι δύο. Στο πρώτο μέρος υπάρχουν πέντε κεφάλαια. Το πρώτο αποτελεί μία εισαγωγή στην εργασία. Στο δεύτερο γίνεται αναφορά στον ορισμό της έννοιας του αναλυτικού προγράμματος αλλά και των διάφορων στοιχείων που υπάρχουν σε αυτό όπως : τα περιεχόμενα, η σύνταξη, η εφαρμογή και η αξιολόγησή του. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται σε κάποια στοιχεία των αναλυτικών προγραμμάτων των Ευρωπαϊκών χωρών αλλά και των σύγχρονων προγραμμάτων που κυριαρχούν. Το τέταρτο κεφάλαιο σχετίζεται με βασικές θεωρίες μάθησης αλλά και αρχές που διέπουν τα διάφορα αναλυτικά προγράμματα τέλος στο πέμπτο γίνεται μία ιστορική ανασκόπηση αναφερόμενη στα αναλυτικά προγράμματα που εφαρμόστηκαν στο παρελθόν στη χώρα μας αλλά και σε αυτά που ισχύουν. Το δεύτερο μέρος αφορά την ερευνητική προσέγγιση και αποτελείται από τρία κεφάλαια. Το πρώτο σχετίζεται με το είδος της έρευνας που διεκπεραίωσα, το δείγμα αλλά και τον τρόπο διεξαγωγή της. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση των απαντήσεων των νηπιαγωγών σχετικά με το ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε. Το τελευταίο κεφάλαιο αποτελούν τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα.The present thesis is titled "Preschoolers' Views on the Preschool Curriculum". There are two parts to it. In the first part there are five chapters. The first is an introduction to the work. The second refers to the definition of the concept of the syllabus and the various elements contained therein such as: its contents, its formulation, its implementation and its evaluation. The third chapter deals with some elements of the curricula of European countries and of the modern programs that dominate. The fourth chapter deals with basic learning theories but also the principles that govern the various curricula. Finally, the fifth chapter provides a historical overview of the curricula that have been implemented in our country in the past and those that apply. The second part deals with the research approach and consists of three chapters. The first is related to the type of research I conducted, the sample and how it was conducted. The second chapter analyzes the kindergarten's responses to the questionnaire given to them. The final chapter is the conclusions drawn from the research | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | αναλυτικό πρόγραμμα | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικός | en_US |
dc.subject | επιδιώξεις κοινωνίας | en_US |
dc.subject | δραστηριότητες | en_US |
dc.subject | curriculum | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | community pursuits | en_US |
dc.subject | activities | en_US |
dc.title | Οι απόψεις των νηπιαγωγών για το Αναλυτικό Πρόγραμμα της προσχολικής εκπαίδευσης | en_US |
dc.title.alternative | Kindergarten teachers' views on the preschool curriculum | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |