dc.contributor.advisor | Γρίβα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Κατσικάκη, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2019-10-30T16:56:02Z | |
dc.date.available | 2019-10-30T16:56:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1552 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εστιάζει στην διαδικασία εισαγωγής και υλοποίησης ενός προγράμματος, στοχεύοντας στην πολυπολιτισμική αφύπνιση και διαπολιτισμική επικοινωνία των μαθητών των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου. Αυτό επιτυγχάνεται αφενός μέσω του παραμυθιού και αφετέρου μέσω του παιχνιδιού, το οποίο έχει κυρίαρχο ρόλο.
Κοινότοπος αποτελεί το γεγονός πως πλέον, ειδικά μετά την είσοδο των προσφύγων στην χώρα μας, η διαπολιτισμική εκπαίδευση ξεκινάει ήδη από τις προσχολικές τάξεις. Χρέος του εκπαιδευτικού είναι η πολιτισμική αφύπνιση των μαθητών, ώστε να είναι προετοιμασμένοι σε οποιαδήποτε νέα είσοδο στην σχολική τους τάξη. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται κυρίως στην επαφή των μαθητών με άλλους πολιτισμούς και στην γνωριμία τους με άλλες χώρες του κόσμου.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 19 παιδιά της Α’ τάξης Δημοτικού σχολείου Μπατσίου- Άνδρου. Για την συλλογή πληροφοριών έγινε προέλεγχος με την χρήση ερωτηματολογίου και μετέλεγχος με την χρήση συνέντευξης. Κατά την διάρκεια του προγράμματος τηρούνταν ημερολόγια από την εκπαιδευτικό. The present work focuses on the process of introducing and implementing a program, aiming at the multicultural awakening and intercultural communication of primary students. This is achieved on the one hand through the fairy tale and on the other hand through play, which has o dominant role.
The common ground is that now, especially after refugees enter to our country, intercultural education is already beginning in preschool. The teacher’s debt is the cultural awakening of the students so they are prepared for any new entry into their classroom. The program focuses mainly on students’ contact with other cultures and their acquaintance with other countries in the world.
In the program participated 19 children from Batsi- Andros Primary School? Questionnaires were pre-checked for information gathering and interview was postchecked. During the program, diaries were kept by the teacher. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | πολυπολιτισμική αφύπνιση | en_US |
dc.subject | διαπολιτισμική επικοινωνία | en_US |
dc.subject | παιδιά α' τάξης δημοτικού | en_US |
dc.subject | παραμύθι | en_US |
dc.subject | multicultural awakening | en_US |
dc.subject | intercultural communication | en_US |
dc.subject | first grade children | en_US |
dc.subject | fairytale | en_US |
dc.title | Το παιχνίδι ως μέσο πολυπολιτισμικής αφύπνισης και διαπολιτισμικής επικοινωνίας : ένα πρόγραμμα πολύ / διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης και επίγνωσης στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου | en_US |
dc.title.alternative | The game as a mean of multicultural awakening and intercultural communication: a multi/ intercultural sensitization and awareness program in primary school | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |