Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΚατσικάκη, Γεωργία
dc.date.accessioned2019-10-30T16:56:02Z
dc.date.available2019-10-30T16:56:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1552
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει στην διαδικασία εισαγωγής και υλοποίησης ενός προγράμματος, στοχεύοντας στην πολυπολιτισμική αφύπνιση και διαπολιτισμική επικοινωνία των μαθητών των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου. Αυτό επιτυγχάνεται αφενός μέσω του παραμυθιού και αφετέρου μέσω του παιχνιδιού, το οποίο έχει κυρίαρχο ρόλο. Κοινότοπος αποτελεί το γεγονός πως πλέον, ειδικά μετά την είσοδο των προσφύγων στην χώρα μας, η διαπολιτισμική εκπαίδευση ξεκινάει ήδη από τις προσχολικές τάξεις. Χρέος του εκπαιδευτικού είναι η πολιτισμική αφύπνιση των μαθητών, ώστε να είναι προετοιμασμένοι σε οποιαδήποτε νέα είσοδο στην σχολική τους τάξη. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται κυρίως στην επαφή των μαθητών με άλλους πολιτισμούς και στην γνωριμία τους με άλλες χώρες του κόσμου. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 19 παιδιά της Α’ τάξης Δημοτικού σχολείου Μπατσίου- Άνδρου. Για την συλλογή πληροφοριών έγινε προέλεγχος με την χρήση ερωτηματολογίου και μετέλεγχος με την χρήση συνέντευξης. Κατά την διάρκεια του προγράμματος τηρούνταν ημερολόγια από την εκπαιδευτικό. The present work focuses on the process of introducing and implementing a program, aiming at the multicultural awakening and intercultural communication of primary students. This is achieved on the one hand through the fairy tale and on the other hand through play, which has o dominant role. The common ground is that now, especially after refugees enter to our country, intercultural education is already beginning in preschool. The teacher’s debt is the cultural awakening of the students so they are prepared for any new entry into their classroom. The program focuses mainly on students’ contact with other cultures and their acquaintance with other countries in the world. In the program participated 19 children from Batsi- Andros Primary School? Questionnaires were pre-checked for information gathering and interview was postchecked. During the program, diaries were kept by the teacher.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπολυπολιτισμική αφύπνισηen_US
dc.subjectδιαπολιτισμική επικοινωνίαen_US
dc.subjectπαιδιά α' τάξης δημοτικούen_US
dc.subjectπαραμύθιen_US
dc.subjectmulticultural awakeningen_US
dc.subjectintercultural communicationen_US
dc.subjectfirst grade childrenen_US
dc.subjectfairytaleen_US
dc.titleΤο παιχνίδι ως μέσο πολυπολιτισμικής αφύπνισης και διαπολιτισμικής επικοινωνίας : ένα πρόγραμμα πολύ / διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης και επίγνωσης στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείουen_US
dc.title.alternativeThe game as a mean of multicultural awakening and intercultural communication: a multi/ intercultural sensitization and awareness program in primary schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record