Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΧαβιάρη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2019-11-01T13:10:53Z
dc.date.available2019-11-01T13:10:53Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1554
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία γλωσσικού διδακτικού υλικού για πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες ηλικίας 9-10 ετών. Αναπτύσσεται σε αρχάριο επίπεδο (για μαθητές/ -τριες που δεν μιλούν καθόλου ελληνικά) και σε μεσαίο επίπεδο (για μαθητές/ -τριες που μιλούν λίγα ελληνικά). Το κάθε επίπεδο περιέχει δύο θεματικές ενότητες με κοινωνικές περιστάσεις επικοινωνίας που αναπτύσσουν αντίστοιχες λεκτικές πράξεις και οι οποίες οδηγούν τους/ τις μαθητές/ -τριες στην κατανόηση και χρήση, κυρίως, του προφορικού λόγου. Επιπλέον, για κάθε θεματική ενότητα υπάρχει το βιβλίο του μαθητή, που παρουσιάζεται το υλικό και οι οδηγίες για τον/την εκπαιδευτικό με τους γενικούς και επιμέρους στόχους της ενότητας και τις δραστηριότητες που μπορεί να εφαρμόσει ο/η εκπαιδευτικός συμπληρωματικά. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναφέρεται στο θεωρητικό πλαίσιο για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στα παιδιά προσφύγων, όπως και στα θεωρητικά δεδομένα για τη σχολική και κοινωνική τους ένταξη. Έπειτα, το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στο υλικό, αναφέροντας τα χαρακτηριστικά, τη δομή και τους στόχους του. Στη συνέχεια, στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το υλικό για το αρχάριο και το μεσαίο επίπεδο, αντίστοιχα. Τέλος, η εργασία κλείνει με το πέμπτο κεφάλαιο, που είναι ο επίλογος. The purpose of the current paper is to create language teaching material for refugees, 9-10 years old. It is developed at beginner level (for students who do not speak Greek at all) and at intermediate level (for students who speak little Greek). Each level contains two topics with social and communicative situations, which develop corresponding verbal actions that lead students to understand and use predominantly oral speech. In addition, for each topic there is the student's book, which presents the material and instructions for the teacher with the general and specific aims of the unit and the activities that the teacher can additionally implement. The first chapter of the paper is refered to the theoretical framework for the teaching of the Greek language to refugee children, as well as to the theoretical background for their school and social integration. The second chapter, then, focuses on the material, describing its characteristics, structure and goals. At the third and fourth chapter is presented the material for the beginner and intermediate level, respectively. Finally, the paper concludes with the fifth chapter, which is the epilogue.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπρόφυγεςen_US
dc.subjectυλικόen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectrefugeesen_US
dc.subjectmaterialen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.titleΠαραγωγή γλωσσικού διδακτικού υλικού σε αρχάριο και μεσαίο επίπεδο σε πρόσφυγες μαθητές και μαθήτριες 9- 10 ετώνen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record