Search
Now showing items 1-3 of 3
Η ψυχολογία του μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-04)
Το μάρκετινγκ ως επιστήμη έχει πολλές πτυχές, οι οποίες αποτελούν όλες μαζί ένα ολοκληρωμένο “σχέδιο” που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση με σκοπό την επίτευξη κερδών. Αυτή η εργασία επικεντρώνεται στην παρουσίαση ...
Τουριστικό marketing (εποχιακός τουρισμός – καταδυτικός τουρισμός)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
Οι καταδύσεις αποτελούν πλέον μια από τις ωραιότερες και ενδιαφέρουσες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, οι οποίες προσφέρουν ταυτόχρονα υγεία, πνευματική και σωματική άσκηση, και το κυριότερο ψυχική ηρεμία. Πολλοί επισκέπτες ...
Η επίδραση της πανδημίας στις αγορές και καταναλωτικές συνήθειες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
Η πρόσφατη υγειονομική κρίση επηρέασε όλους τους κλάδους της οικονομίας, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο. Ως επακόλουθο, η πανδημία άλλαξε την καθημερινή ζωή των ανθρώπων παγκοσμίως περιορίζοντας την ελεύθερη ...