Browsing Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας by Title
Now showing items 1-20 of 202
-
Applications of artificial intelligence in decision support systems: a case study in primary education
(Τζέλη, Ζαχαρούλα, 2024)The present study delves into the complex terrain of integrating artificial intelligence (AI) in primary education, emphasizing its consequences on teaching approaches, administrative efficiency, and academic achievements ... -
The burnout Syndrome and the connection to emotional intelligence in the working reality of the 21st century. Study case: Super Market LIDL.
(Κωτσίδου, Χαρά, 2023-05)ABSTRACT As a graduate student, I felt the need to explore deeper the subject of Burnout Syndrome and contribute to the possible solution. We live in times of rapid change. Rapid development of technologies, globalization ... -
E business performance in Greece Η λειτουργικότητα των Ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου
(Γιαννή, Αλεξάνδρα, 2023)Στόχος αυτής της εργασίας είναι η απεικόνιση του χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, στην Ευρώπη αλλά κυρίως στην Ελλάδα πριν και μετά της πανδημίας Covid- 19. Ζητούμενο είναι εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τις ... -
FRONTEX – Ευρωπαϊκός Οργανισμός Συνοριοφυλακής και Ακτοφυλακής. Η συμβολή της συναισθηματικής νοημοσύνης σε συνδυασμό με την μετασχηματιστικής ηγεσία στην διαχείριση του νεοσύστατου Μόνιμου Σώματος της (European Standing Corps), με αποτέλεσμα την αποτελεσματική Ολοκληρωμένη Διαχείριση των Ευρωπαϊκών Συνόρων.
(Παπαϊδης, Ελευθέριος, 2023-02)Η Ευρωπαϊκή Ένωση, που αντιμετωπίζει διαδοχικές κρίσεις αυξανόμενων προσφυγικών ροών μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, έχει θέσει την προστασία των εξωτερικών της συνόρων ως κύρια προτεραιότητα. Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα, ... -
Gamification in Education ( η προσομοίωση μάθησης μέσω των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην Εκπαίδευση)
(Σαχπατζίδης, Αβραάμ, 2022)Ο όρος "παιχνιδοποίηση" (gamification) αναφέρεται συχνά στην εφαρμογή μηχανισμών παιχνιδιών σε μη παιγνιώδη πλαίσια με σκοπό τον εμπλουτισμό των δραστηριοτήτων που διεξάγονται και της εμπειρίας των ατόμων που συμμετέχουν. ... -
Guerrilla Marketing – Η δημοφιλής και ανατρεπτική μέθοδος προώθησης αγαθών – υπηρεσιών. Η επίδραση της στους φοιτητές της Δυτικής Μακεδονίας μέσα από μελέτες περιπτώσεων
(Κοκολιού, Όλγα, 2022)Όλα αυτά τα χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές και ... -
H επιρροή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ μέσω των Social Media στην καταναλωτική συμπεριφορά
(Μήγκος, Σταύρος, 2022)Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναμφίβολα τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί, τόσο όσον αφορά τη χρήση τους στη διαφήμιση όσο και στο ψηφιακό μάρκετινγκ επηρεάζοντας το καταναλωτικό κοινό και τις επιλογές του και ... -
H σημασία και ο ρόλος της χρήσης του ψηφιακού Marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Βελεντζά, Ιωάννα, 2023)Η ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης του διαδικτύου τις τελευταίες δύο δεκαετίες έχει αλλάξει εντελώς τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις (Leeflang,et al, 2014). Το διαδίκτυο προσφέρει αμέτρητα οφέλη και η χρήση του αποτελεί ... -
The impact of Information and Communications Technology on environmental sustainability
(Τζήμου, Ελπίς, 2023-03)Πενήντα χρόνια έχουν περάσει από την πρώτη παγκόσμια διάσκεψη για το περιβάλλον και την εισαγωγή του όρου αειφορία. Ήδη από τότε, τα έθνη ήταν απασχολημένα με την περιβαλλοντική υποβάθμιση που άρχισε να γίνεται εμφανής ... -
Influencer μάρκετινγκ στη μόδα
(Χατζούλα, Αλκμήνη, 2023-03)Βασικός σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι να καλύψει ένα σημαντικό επιστημονικό κενό που υπάρχει και αφορά την ταυτόχρονη και σε συνδυασμό διερεύνηση τριών κυρίως παραγόντων: την επιστήμη του μάρκετινγκ σε σχέση με τον ... -
Mentoring στο Δημόσιο Τομέα: Προκλήσεις και Προοπτικές
(Γούλα, Αικατερίνη, 2023-03)Τις τελευταίες δεκαετίες, το mentoring έχει αναγνωριστεί διεθνώς, ως μια σημαντική στρατηγική διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, ως εργαλείο προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης και ως μια ανεκτίμητη αναπτυξιακή διαδικασία ... -
Public Relations Vs Digital Public Relations
(Καραμήτρου, Δήμητρα, 2023)Η εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση, ανάλυση και επεξήγηση του όρου δημόσιες σχέσεις τόσο στον φυσικό κόσμο όσο και στον ψηφιακό παρουσιάζοντας και τις διαφοροποιήσεις από παρεμφερείς έννοιες όπως το μάρκετινγκ ή τη ... -
Storytelling στην παιχνιδοποίηση και το advergaming
(Χατζηιωαννίδης, Κοσμάς, 2023)Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σημασία της ιστορίας ως κομμάτι της ανθρώπινης ταυτότητας στις προσπάθειες για gamification και advergaming. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στο gamification και την χρήση του ως ... -
To HR στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης – Προκλήσεις & νέοι τρόποι προσέγγισης
(Πετκίδου, Μάρθα Αλεξάνδρα, 2024)Αρχικά, τα πρώτα δύο κεφάλαια ασχολούνται ενδελεχώς με τις έννοιες της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων. Ειδικότερα αναφορικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη, γίνεται αναφορά σε έννοιες όπως η Μηχανική ... -
Tα Soft Skills ως παράγοντας εξέλιξης εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα
(Θεοδούλου, Μιχαήλ, 2023)Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει τα soft skills ως παράγοντα εξέλιξης των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα. Η εργασία που πραγματοποιήθηκε περιλαμβάνει βιβλιογραφική ανασκόπηση και ερευνητική μεθοδολογία για ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας για την ψηφιοποίηση της διαχείρισης αιτήσεων εκπαιδευτικών προς την Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Εφαρμογή στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων
(Κύρκος, Κωνσταντίνος, 2022-09)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση μιας πλήρως λειτουργικής web εφαρμογής ανοιχτού κώδικα, με αντικείμενο την ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων των εκπαιδευτικών ... -
Ανάπτυξη ισότοπου: «kozanimal shelter»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-01)Η εργασία αποτελεί την παρουσίαση του ιστοτόπου kozanimals.weebly.com. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία της δημιουργίας, δηλαδή το μέσο και τα εργαλεία με τα οποία σχεδιάστηκε ο ιστότοπος αυτός. Επιπλέον, ... -
Ανεργία και επιχειρηματικότητα ανάγκης με χρήση νέων χρηματοδοτικών εργαλείων σε περιόδους κρίσης.
(Τσιώγκα, Ελένη, 2023)Η επιχειρηματικότητα αποτελεί έναν τρόπο αξιοποίησης των ευκαιριών που ανακύπτουν και κατ’ επέκταση έναρξη δραστηριότητας. Επιπλέον, η επιχειρηματικότητα αποτελεί ένα στοιχείο συνεισφοράς στην εθνική οικονομία με ... -
Αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων. Παρακίνηση ή εργασιακός εκφοβισμός;
(Λαμπρινίδου, Αικατερίνη, 2023-06)Η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος, για την εκπόνηση της διπλωματικής μου εργασίας δεν υπήρξε διόλου τυχαία. Ως δημόσιος υπάλληλος με προϋπηρεσία 21 έτη, η αξιολογική διαδικασία αποτελεί και για εμένα μέρος του εργασιακού ... -
Αποδοτικότητα και επενδύσεις στον κλάδο τηλεπικοινωνιών σε χώρες Ανατολικής Ευρώπης και Μαύρης Θάλασσας: εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)Οι τηλεπικοινωνίες είναι ένας τομέας μείζονος στρατηγικής σημασίας. Οι οικονομικές προοπτικές του κλάδου παραμένουν θετικές παρά την κρίση που επήλθε λόγω της πανδημίας του COVID-19. Με την παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ...