E business performance in Greece Η λειτουργικότητα των Ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου
Abstract
Στόχος αυτής της εργασίας είναι η απεικόνιση του χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, στην Ευρώπη αλλά κυρίως στην Ελλάδα πριν και μετά της πανδημίας Covid- 19. Ζητούμενο είναι εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τις αλλαγές που επήλθαν κατά την περίοδο της πανδημίας Covid, πώς επηρέασε το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικού επιχειρείν και η σύγκριση των αλλαγών στις καταναλωτικές συνήθειες, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά της υγειονομικής κρίσης.
Οι συνθήκες τόσο για τη χώρα μας όσο και παγκόσμια υπήρξαν πρωτόγνωρες και έτσι προέκυψε η ανάγκη εκτίμησης της κατάστασης μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης.