Search
Now showing items 1-3 of 3
Η ψυχολογία του μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-04)
Το μάρκετινγκ ως επιστήμη έχει πολλές πτυχές, οι οποίες αποτελούν όλες μαζί ένα ολοκληρωμένο “σχέδιο” που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση με σκοπό την επίτευξη κερδών. Αυτή η εργασία επικεντρώνεται στην παρουσίαση ...
Ο συνδυασμός, η σχεδίαση με βάση το μάρκετινγκ επιχειρήσεων: η περίπτωση της εταιρείας ΝΙΚΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-05)
Η εργασία έχει ως αντικείμενο την σχεδίαση, τον συνδυασμό του μάρκετινγκ σε μια εταιρεία προώθησης ενδυματικού και υποδηματικού υλικού. Η εργασία απευθύνεται στην εταιρεία της Nike. Αυτή η Εργασία πραγματοποιήθηκε για τη ...
Ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών - Social media στη διαδικασία προώθησης του στρατηγικού μάρκετινγκ κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022-02)
Το μάρκετινγκ είναι μια σχετικά νεοσύστατη επιστήμη η οποία στις μέρες μας χρησιμοποιείται ευρέως και είναι απαραίτητη για τις επιχειρήσεις και όσους σχετίζονται με αυτές. Η βασική φιλοσοφία του μάρκετινγκ είναι ότι η ...