Now showing items 1-2 of 2

    • Digital Marketing και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Καραμήτσου, Ελένη; Συκιώτη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία αναλύεται η έννοια του Digital marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά γίνεται αναφορά, στην έννοια και τον ορισμό του marketing, στο Marketing Plan (σχέδιο marketing), στο μείγμα Marketing και ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ για καταστήματα αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων 

      Κιάφα, Άντζελα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία, αρχικά αναγράφεται, η έννοια του «παραδοσιακού» μάρκετινγκ με μια ιστορική αναδρομή. Επίσης, αναλύονται οι κυριότερες κατηγορίες του Μάρκετινγκ μαζί με τις στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση ...