Now showing items 1-3 of 3

    • Content marketing: μελέτη και σύγκριση δύο επιχειρήσεων 

      Κορτσάρη, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022)
      Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ευρεία χρήση του ...
    • Η προώθηση και η διαφήμιση προϊόντων μέσω των social media 

      Λαζαρίδης, Ιορδάνης; Φερεκιάδης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2024-03)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως ερευνητικό στόχο την ανάλυση της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) για την επίτευξη της προώθησης και της διαφήμισης των προϊόντων χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της ...
    • Το μέλλον της συσκευασίας του κρασιού 

      Καλαϊτζή, Χρυσούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022)
      Είναι ευρέως διαδεδομένη η άποψη πως η συσκευασία έχει μεγάλες δυνατότητες να συνεισφέρει στη βιώσιμη ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, η βιομηχανία του κρασιού γίνεται διεθνώς ολοένα και πιο ανταγωνιστική και οι έμποροι αναζητούν ...