Search
Now showing items 1-10 of 94
Σχεδίαση και υλοποίηση έξυπνων κτιρίων με βάση IoT και επισκόπηση των απειλών και προκλήσεων για τις έξυπνες οικιακές συσκευές και εφαρμογές τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-09)
Στην παρούσα εργασία με θέμα “Σχεδίαση και υλοποίηση έξυπνων κτιρίων με βάση IoT και επισκόπηση των απειλών και προκλήσεων για τις έξυπνες οικιακές συσκευές και εφαρμογές τους” παρουσιάζονται και αναλύονται διεξοδικά όλες ...
Πληροφοριακό σύστημα για οικονομικά δεδομένα βασισμένο σε αλγορίθμους μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-02)
Η παρούσα εργασία έχει σαν θέμα ένα Πληροφοριακό Σύστημα για οικονομικά δεδομένα βασισμένο σε Αλγορίθμους Μηχανικής Μάθησης. Βασικός σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναδείξει τη σπουδαιότητα της Μηχανικής Μάθησης, που ...
Ανάπτυξη και σχεδίαση σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων σε περιβάλλον Android
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-12)
Στις μέρες μας, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις απευθύνονται όλο και περισσότερο στα σύγχρονα συστήματα διαχείρισης αποθεμάτων WMS ή στα εμπορικά προγράμματα (ERP). Έχοντας στην αντίληψη αυτή την απαίτηση, ...
Μελέτη και προσομοίωση δικτύων κινητής τηλεφωνίας 5G & 6G και το περιβάλλον NS3
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023)
Στην εργασία που ακολουθεί θα αναφερθούμε στις απαιτήσεις αλλά και προκλήσεις των δικτύων κινητής τηλεφωνίας στις μέρες μας. Θα ανακαλύψουμε όλες τις γενιές δικτύων κινητής τηλεφωνίας καθώς και τις τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν ...
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαπεραστικού παιχνιδιού με πολλαπλούς χρήστες, με χρήση της πλατφόρμας Unity 3D και της γλώσσας C#, για περιβάλλοντα σταθερών υπολογιστών και έξυπνων κινητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-01)
Οι μηχανές παιχνιδιών (Game Engines) έχουν γίνει ένα αναπόσπαστο στοιχείο όσον αφορά την ανάπτυξη παιχνιδιών. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη διαφόρων εφαρμογών, όπως προσομοιώσεις, ή για άλλα για ...
Ανάπτυξη εφαρμογής ασφαλούς οδήγησης για κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-09)
Η ανάπτυξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι ένας κλάδος της πληροφορικής που απασχολεί εκατοντάδες χιλιάδες προγραμματιστές στον κόσμο. Η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών υπολογίζεται πως σε μερικά χρόνια με τον ρυθμό που ...
Έξυπνη εφαρμογή συστάσεων και διαχείρισης τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή μιας εφαρμογής για κινητά μέσω Android Studio που επιτρέπει στους χρήστες της να καταγράφουν και να ελέγχουν τις διαθέσιμες ποσότητες τροφίμων που διαθέτουν στην ...
Δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση μία καταγραφή της γνώμης των φοιτητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2023-02)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται προσπάθεια να σκιαγραφηθεί ο όρος εκπαίδευση αλλά και να αναλυθεί η σπουδαιότητά της, η αναγκαιότητά της καθώς ο σκοπός της. Έπειτα, θα αναλυθεί η έννοια της εξ αποστάσεως και της διά ...
Μελέτη αλγορίθμων εποπτευόμενης μάθησης, συστημάτων βασισμένα σε κανόνες και πειραματική αποτίμηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022)
Η εργασία χωρίζεται στα κεφάλαια «Εποπτευόμενη Μάθηση» (Supervised Learning), «Μάθηση χωρίς Επίβλεψη» (Unsupervised Learning) που αφορά τους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης και στο κεφάλαιο «Συστήματα Βασισμένα σε Κανόνες». ...
Ασύρματες τεχνολογίες IEEE 802.11ah σε συστήματα “Διαδικτύου των Αντικειμένων” (Internet of things)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής, 2022-11)
Η εποχή του Internet of Things (IoT) χαρακτηρίζεται από εκατομμύρια συσκευές συνδεδεμένες στο δίκτυο. Υπάρχουν δύο κατηγορίες τεχνολογιών επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για εφαρμογές M2M. Το πρώτο είναι ...