Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεκάκη, Μαριάννα
dc.contributor.authorΜαρκοπούλου, Ελένη
dc.date.accessioned2019-12-16T15:10:03Z
dc.date.available2019-12-16T15:10:03Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1631
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά την αποτελεσµατικότητα της χρήσης εργαλείων δυναµικής γεωµετρίας, όπως είναι το λογισµικό Geogebra, σε σχέση µε τη χρήση παραδοσιακών εργαλείων (χάρακας, γνώµονας, µοιρογνωµόνιο και διαβήτης) για την κατανόηση των ιδιοτήτων και των σχέσεων των τετραπλεύρων και για την επίλυση γεωµετρικών προβληµάτων. Στην έρευνα συµµετέχουν 16 µαλητές της Α΄ Λυκείου, οι οποίοι χωρίζονται σε 2 οµάδες από 4 ζευγάρια µαλητών η κάλε µία. Η 1η οµάδα χρησιµοποιεί το λογισµικό και η 2η οµάδα τα παραδοσιακά εργαλεία. ∆ίνονται στους µαλητές φύλλα εργασίας, προκειµένου να εργαστούν οι µισοί χρησιµοποιώντας το περιβάλλον δυναµικής γεωµετρίας και οι υπόλοιποι τα παραδοσιακά εργαλεία. Οι δραστηριότητες περιλαµβάνουν κατασκευές, εύρεση ειδών τετραπλεύρων, γεωµετρικά προβλήµατα και ερωτήσεις σχετικές µε την κατανόηση των ιδιοτήτων και των σχέσεων µεταξύ των τετραπλεύρων. Τα αποτελέσµατα της έρευνας έδειξαν ότι οι µαλητές που εργάστηκαν µε το λογισµικό κατανόησαν καλύτερα τις ιδιότητες και τις σχέσεις των τετραπλεύρων και έλυσαν µε µεγαλύτερη ευχέρεια τα γεωµετρικά προβλήµατα.The present work investigates the effectiveness of using dynamic geometry tools such as Geogebra software in relation to the use of traditional tools such as ruler triangle, protractor and diabetes to understand the properties and relationships of quadrilateral and solving geometrical problems. There are 16 students in the 1st grade of high school who are divided into 2 groups of 4 pairs of students each. The first group uses software and the second group uses traditional tools. The worksheets given to the students in order half of them to work using the dynamic geometry environment and the rest using traditional tools. Activities include constructions, finding species quadrilateral geometrical problems, and questions about understanding quadrilateral properties and relationships. The results of the study show that students working with software have more understanding of quadrilateral properties and relationships and can solve geometric problems more easilyen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectκατασκευή σχημάτωνen_US
dc.subjectχρήση εργαλείωνen_US
dc.subjectπαραδοσιακά εργαλείαen_US
dc.subjectλογισµικό δυναµικής γεωµετρίαςen_US
dc.subjectιδιότητες και σχέσεις τετραπλεύρωνen_US
dc.subjectεπίλυση γεωµετρικών προβληµάτωνen_US
dc.subjectconstruction of shapesen_US
dc.subjecttool useen_US
dc.subjecttraditional toolsen_US
dc.subjectdynamic geometry softwareen_US
dc.subjectquadrilateral properties and relationshipsen_US
dc.subjectgeometrical problem solvingen_US
dc.titleΗ χρήση εργαλείων δυναµικής γεωµετρίας στην κατανόηση ιδιοτήτων των τετραπλεύρων από µαθητές Λυκείουen_US
dc.title.alternativeThe use of dynamic geometry tools in the understanding of quadrilateral properties by high school studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record