Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαλαιολόγου, Νεκταρία
dc.contributor.authorΣτοϊμένου, Πασχαλίνα
dc.date.accessioned2019-12-16T15:51:11Z
dc.date.available2019-12-16T15:51:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1635
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα εστιάζει στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την εκπαίδευση παιδιών προσφύγων ηλικίας 13-15 ετών. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο της έρευνας παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο και πιο συγκεκριμένα οι οργανισμοί για τη διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Ξένης Γλώσσας. Η εστίαση είναι στο Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (ΚΕΠΑ / Common European Framework for Languages – CEFR, στο Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών (Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.) και στο Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται το νομοθετικό πλαίσιο των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών που αξιοποιούνται για την εκπαίδευση των προσφύγων. Έπειτα ακολουθεί η βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με την διαπολιτισμική εκπαίδευση υπό το πρίσμα της ένταξης των προσφύγων και τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασία παρουσιάζεται ο στόχος και τα ερευνητικά ερωτήματα ενώ στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται το εκπαιδευτικό υλικό που κατασκευάστηκε για παιδιά πρόσφυγες ηλικίας 13-15 ετών. Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι το εκπαιδευτικό υλικό χωρίζεται σε θεματικές ενότητες.The present research focuses on the production of educational material for the education of refugee children aged 13-15 years. Initially, the first chapter of the research presents the theoretical framework and more specifically the organizations for teaching Greek as a Second Foreign Language. The focus is on the Common European Framework for Languages (CEFR), the Laboratory for Intercultural and Migration Studies (EDIAMME) and the New Greek Language School. Curriculum Exploited for Refugee Education, followed by a bibliographical review of intercultural education in the context of refugee integration and teaching Greek as a foreign language in intercultural environments. beings. Then in the second chapter of the thesis presents the aim and research questions while the third chapter of the thesis presents the educational material developed for refugee children aged 13-15 years. Finally, it should be noted that the educational material is divided into thematic sections.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπρόσφυγεςen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectεκπαιδευτικό υλικόen_US
dc.subjectrefugeesen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecteducational materialen_US
dc.titleΠαραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για παιδιά πρόσφυγες ηλικίας 13-15 ετώνen_US
dc.title.alternativeProduction of educational material for the education of refugee children aged 13-15 yearsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record