Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρούλα
dc.contributor.authorΧαρπαντίδης, Εμμανουήλ
dc.date.accessioned2020-02-17T15:49:33Z
dc.date.available2020-02-17T15:49:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1653
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται τη μεταγραφή μιας διδακτικής ενότητας του σχολικού βιβλίου «Μαθηματικά Γ’ Λυκείου» σύμφωνα με τις αρχές του Καθολικού Σχεδιασμού για τη Μάθηση. Αφού μελετηθεί εκτενώς το θεωρητικό υπόβαθρο του μοντέλου, αναλύεται και αξιολογείται το υπάρχον έντυπο και ψηφιακό διδακτικό υλικό, ερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών με σκοπό να αναδειχθούν οι δυσκολίες διδασκαλίας με αυτό και από τα πορίσματα προκύπτει η πρόταση προσαρμογής του. Πρόκειται για μια συμβολή στην έρευνα της διδακτικής των Μαθηματικών, προκειμένου οι μαθητές με δυσκολίες μάθησης, ανεξαρτήτως αιτιολογίας, αξιοποιώντας τις αξίες του Καθολικού Σχεδιασμού, να αποκτήσουν ίση και ουσιαστική πρόσβαση στη γνώση, στην κατανόηση των Μαθηματικών και στην προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις.This thesis presents a new version of one unit of the High School textbook “Mathematics for senior High School students” which is presently being used in Greek Educational System to prepare candidates for the Panhellenic University entrance exams. This version is based on the theory behind the Universal Design for Learning, the evaluation of original text and e-book and the analysis and the analysis of the findings of a questionnaire given to High School teachers using the text in order to highlight the difficulties encountered when teaching students with difficulties of learning. This thesis is a contribution to the research of teaching mathematics, utilizing the values of Universal Design, so that students with difficulties in learning, regardless of the reason, gain equal and essential access to knowledge, understanding of mathematical concepts as well as preparation for the Panhellenic University entrance exams.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectκαθολικός σχεδιασμός για τη μάθησηen_US
dc.subjectπανελλήνιες εξετάσειςen_US
dc.subjectδυσκολίες μάθησηςen_US
dc.subjectεξετάσειςen_US
dc.subjectuniversal design for learningen_US
dc.subjectpanhellenic university entrance examsen_US
dc.subjectdifficulties in learningen_US
dc.titleΚαθολικός σχεδιασμός για τη μάθηση και προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις: πρόταση προσαρμογής του σχολικού εγχειριδίου των Μαθηματικών Γ' Λυκείουen_US
dc.title.alternativeUniversal design for learning and preparation for university and admission examinations: proposal for the adaptation of the 3rd grade of High Schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record