Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΤοτικίδου, Ελισάβετ
dc.date.accessioned2020-02-17T16:29:54Z
dc.date.available2020-02-17T16:29:54Z
dc.date.issued2020-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1656
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μία χώρα εισροής μεταναστών που έχει οδηγήσει στην αλλαγή της σύνθεσης του μαθητικού πληθυσμού αποκτώντας έτσι ολοένα και περισσότερα σχολεία πολυπολιτισμικού χαρακτήρα. Επομένως, καθίσταται επιτακτική η ανάγκη για την καθιέρωση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ώστε σε όλους τους μαθητές να παρέχονται ίσες ευκαιρίες μάθησης. Βασικός στόχος λοιπόν της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη της πολυπολιτισμικής επίγνωσης των μαθητών ηλικίας 10-11 χρονών μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου εκπαιδευτικού υλικού. Συγχρόνως, στοχεύει στην καλλιέργεια των τεσσάρων γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από την υλοποίηση ατομικών και ομαδικών δραστηριοτήτων και παιχνιδιών που επιδιώκουν να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών και να δημιουργήσουν ένα φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον στο πλαίσιο της τάξης. Μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με την Ελλάδα, τον πολιτισμό, τα ήθη και έθιμα, την κουζίνα και τη μουσική της, θα αποκτήσουν καινούργιες εμπειρίες και γνώσεις, θα αναπτύξουν συναισθήματα όπως είναι η ισότητα και η ενσυναίσθηση, θα μάθουν να αποδέχονται, να σέβονται το διαφορετικό και τέλος να αποστασιοποιούνται από προκαταλήψεις και ρατσιστικές συμπεριφορές.During the last decades Greece phases the arrival of thousands of refugees that has led to a change in the composition of the student population, thus resulting in more and more multicultural schools. It is therefore imperative to establish intercultural education in order to provide equal learning opportunities to every student. The main objective of this thesis is the development of multicultural awareness of students aged 10 - 11 years through a specially constructed educational material. At the same time, it aims to the development of the four language skills of students through the implementation of individual and group activities and games in order to keep undiminished the interest of students and create a friendly and pleasant environment among them. Through the educational material, students will meet the culture, customs, cuisine and music of Greece. They will gain new experiences and knowledge, develop feelings such as equality and empathy, learn to accept, respect the different and distance themselves from prejudices and racist attitudes.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαπολιτισμικότηταen_US
dc.subjectπολυπολιτισμική συνείδησηen_US
dc.subjectκατασκευή εκπαιδευτικού υλικούen_US
dc.subjectγλωσσικές δραστηριότητεςen_US
dc.subjectinterculturalismen_US
dc.subjectmulticultural consciousnessen_US
dc.subjectcontruction of educational materialen_US
dc.subjectlanguage activitiesen_US
dc.titleΕκπαιδευτικό υλικό ανάπτυξης Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών δεξιοτήτων μεταναστών μαθητώνen_US
dc.title.alternativeEducational material on linguistic and intercultural skills of refugee studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record