dc.contributor.advisor | Γρίβα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Τοτικίδου, Ελισάβετ | |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T16:29:54Z | |
dc.date.available | 2020-02-17T16:29:54Z | |
dc.date.issued | 2020-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1656 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας | en_US |
dc.description.abstract | Τις τελευταίες δεκαετίες η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε μία χώρα εισροής μεταναστών που έχει οδηγήσει στην αλλαγή της σύνθεσης του μαθητικού πληθυσμού αποκτώντας έτσι ολοένα και περισσότερα σχολεία πολυπολιτισμικού χαρακτήρα. Επομένως, καθίσταται επιτακτική η ανάγκη για την καθιέρωση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ώστε σε όλους τους μαθητές να παρέχονται ίσες ευκαιρίες μάθησης. Βασικός στόχος λοιπόν της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάπτυξη της πολυπολιτισμικής επίγνωσης των μαθητών ηλικίας 10-11 χρονών μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου εκπαιδευτικού υλικού. Συγχρόνως, στοχεύει στην καλλιέργεια των τεσσάρων γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από την υλοποίηση ατομικών και ομαδικών δραστηριοτήτων και παιχνιδιών που επιδιώκουν να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών και να δημιουργήσουν ένα φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον στο πλαίσιο της τάξης. Μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με την Ελλάδα, τον πολιτισμό, τα ήθη και έθιμα, την κουζίνα και τη μουσική της, θα αποκτήσουν καινούργιες εμπειρίες και γνώσεις, θα αναπτύξουν συναισθήματα όπως είναι η ισότητα και η ενσυναίσθηση, θα μάθουν να αποδέχονται, να σέβονται το διαφορετικό και τέλος να αποστασιοποιούνται από προκαταλήψεις και ρατσιστικές συμπεριφορές.During the last decades Greece phases the arrival of thousands of refugees that has led to a change in the composition of the student population, thus resulting in more and more multicultural schools. It is therefore imperative to establish intercultural education in order to provide equal learning opportunities to every student. The main objective of this thesis is the development of multicultural awareness of students aged 10 - 11 years through a specially constructed educational material. At the same time, it aims to the development of the four language skills of students through the implementation of individual and group activities and games in order to keep undiminished the interest of students and create a friendly and pleasant environment among them. Through the educational material, students will meet the culture, customs, cuisine and music of Greece. They will gain new experiences and knowledge, develop feelings such as equality and empathy, learn to accept, respect the different and distance themselves from prejudices and racist attitudes. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | διαπολιτισμικότητα | en_US |
dc.subject | πολυπολιτισμική συνείδηση | en_US |
dc.subject | κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού | en_US |
dc.subject | γλωσσικές δραστηριότητες | en_US |
dc.subject | interculturalism | en_US |
dc.subject | multicultural consciousness | en_US |
dc.subject | contruction of educational material | en_US |
dc.subject | language activities | en_US |
dc.title | Εκπαιδευτικό υλικό ανάπτυξης Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών δεξιοτήτων μεταναστών μαθητών | en_US |
dc.title.alternative | Educational material on linguistic and intercultural skills of refugee students | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |