Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠρωτοψάλτου, Θεόφιλος
dc.date.accessioned2020-02-19T17:30:36Z
dc.date.available2020-02-19T17:30:36Z
dc.date.issued2019-11
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1675
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Θετικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρέασε και τον χώρο της εκπαίδευσης. Η είσοδος των ΤΠΕ στον χώρο της εκπαίδευσης δημιούργησε καινούργιες μεθόδους και πρακτικές διδασκαλίας. Η ψηφιακή αφήγηση είναι μέρος αυτών των πρακτικών. Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην ανάπτυξη της πιθανολογικής σκέψης μέσω της ψηφιακής αφήγησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συγκεκριμένα έγινε έρευνα σε δείγμα 20 μαθητών της Ε’ Τάξης, οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο ανοιχτού τύπου. H παρούσα έρευνα υλοποιήθηκε μέσω της ψηφιακής αφήγησης (Digital Story Telling) παρουσιάζοντας μία ιστορία με παιγνιώδη τρόπο, στην οποία οι μαθητές έρχονται αντιμέτωποι με έξι πιθανολογικές καταστάσεις που διαδραματίζονται στην ιστορία. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η πιθανολογική σκέψη των μαθητών, δηλαδή με ποιόν τρόπο την προσεγγίζουν και την αιτιολογούν, καθώς και αν η χρήση της ψηφιακής αφήγησης συμβάλει θετικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα αποτελέσματα των μαθητών στα πιθανολογικά ερωτήματα που τους τέθηκαν ήταν ιδιαιτέρα ενθαρρυντικά, ως προς την ανάπτυξη της πιθανολογικής σκέψης, ήδη από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.The rapid development of technology has also affected the area of education. The introduction of ICT in the field of education has created new teaching methods and practices. Digital storytelling is part of these teaching practices. This project deals with the development of probabilistic thinking through digital storytelling in primary education. Specifically, a survey was conducted in which a sample of 20 fifth-grade students was asked to complete an open-ended questionnaire. The present research was implemented through digital storytelling, presenting a story in a playful way, in which students are confronted with six probabilistic situations that occur in the story. The purpose of the present study was to investigate the students' probabilistic thinking, that is, how they approach and justify it, and whether the use of digital storytelling contributes positively to the educational process. The students' results on the probabilistic questions asked were particularly encouraging, as far as probabilistic method is concerned, already from primary educatioen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectπιθανότητεςen_US
dc.subjectπιθανολογική σκέψηen_US
dc.subjectψηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectμαθηματικάen_US
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectprobabilitiesen_US
dc.subjectprobabilistic thinkingen_US
dc.subjectdigital storytellingen_US
dc.subjectmathematicsen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.titleΗ ανάπτυξη πιθανολογικής σκέψης, με την χρήση ΤΠΕ (Ψηφιακής Αφήγησης) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeThe development of probabilistic thinkingm using ICT (Digital Storytelling) in primary educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record