Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠαραστατίδου, Μαγδαληνή
dc.date.accessioned2020-03-03T13:37:04Z
dc.date.available2020-03-03T13:37:04Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1680
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών:Επιστήμες της Αγωγής: Θετικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΗ Ανάλυση αποτελεί έναν τομέα στα Μαθηματικά με τον οποίο οι μαθητές στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έρχονται αντιμέτωποι στην τελευταία τάξη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και καλούνται να δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις με σκοπό την εισαγωγή τους σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα διαπραγματευόμενοι έννοιες όπως το όριο, η συνέχεια μιας συνάρτησης, η παράγωγος ή το ολοκλήρωμα. Στην παρούσα έρευνα μελετάται αν η Ιστορία των Μαθηματικών και πιο συγκεκριμένα μια ιστορικοδιδακτική προσέγγιση επιλεγμένων ασκήσεων του σχολικού εγχειριδίου που αφορούν τον Διαφορικό Λογισμό θα βοηθούσε τους μαθητές να ξεπεράσουν τις εννοιολογικές παρανοήσεις που παρουσιάζουν. Δυσκολίες όπως η παράγωγος ως κλίση της εξίσωσης της εφαπτόμενης ευθείας σε μια συνάρτηση ή η παράγωγος συνάρτηση καθώς και η δυσκολία των μαθητών στην επίλυση προβλημάτων για την εύρεση μεγίστων και ελαχίστων τιμών αποτέλεσαν κίνητρο για την πραγματοποίηση της έρευνας, η οποία διεξήχθη σε επτά μαθητές της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020. Students in Greece have to pass Panhellenic Exams in the last grade of secondary education so that they can be accepted in Higher Education Institutions. In order to achieve this, they study about Analysis, a section of Mathematics and more specifically they deal with concepts such as the limit, the continuity of a function and derivative or integral. This study examines whether the History of Mathematics and particularly a historical teaching approach is able to help students overcome their misconceptions on Calculus. Students’ difficulties acted as an incentive for me to conduct this study. The sample of the study was seven students of the last grade of secondary education in 2019-2020.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιαφορικός λογισμόςen_US
dc.subjectπαράγωγοςen_US
dc.subjectπαρανοήσεις μαθητώνen_US
dc.subjectιστορία των μαθηματικώνen_US
dc.subjectπανελλήνιες εξετάσειςen_US
dc.subjectcalculusen_US
dc.subjectderivativeen_US
dc.subjectstudents' misconceptionsen_US
dc.subjecthistory of mathematicsen_US
dc.subjectpanhellenic examsen_US
dc.titleΔιδασκαλία των εννοιών της Ανάλυσης με ιστορική προοπτική σε μαθητές Γ’ Λυκείουen_US
dc.title.alternativeTeaching of concepts of Analysis with a historical perspective to students on 12th gradeen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record