Show simple item record

dc.contributor.advisorΣτάμου, Αναστασία
dc.contributor.authorΔάρδα, Αγνή
dc.date.accessioned2020-03-26T10:27:18Z
dc.date.available2020-03-26T10:27:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1689
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία, στηριζόμενη θεωρητικά στις αρχές του Κριτικού Γραμματισμού, συνιστά μια απόπειρα σχεδιασμού διδακτικής πρότασης, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να συλλάβουν και να κατανοήσουν τη θέση της γυναίκας στα σύγχρονα κείμενα μαζικής κουλτούρας. Όπως προκύπτει από το θεωρητικό πλαίσιο, ο Κριτικός Γραμματισμός συνιστά μία καινοτόμα πρόταση, αλλά και μία απάντηση για το πώς τα παιδιά θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις με τις οποίες έρχονται σε επαφή στη σύγχρονη τεχνολογικά ανεπτυγμένη εποχή, όπου, όμως, τα στερεότυπα και οι ιδεολογίες δεν έχουν πάψει να υπάρχουν. Η διδακτική πρόταση απευθύνεται σε μαθητές της Στ΄ Δημοτικού και είναι δομημένη με τις αρχές του μοντέλου των Πολυγραμματισμών.This dissertation, which is theoretically based on the principles of Critical Literacy, constitutes an attempt to lay out a didactic proposal in order for students of both gender to conceive and comprehend the position of women in modern texts of mass culture. It transpires from the theoretical framework that Critical Literacy not only constitutes an innovative proposal but it also provides an answer as to how children can rise to the challenges presented by the modern, technologically advanced age, in which, however, stereotypes and ideologies have not ceased to exist. The didactic proposal is aimed at pupils in 6th Grade and is founded on the principles of the Multiliteracies Model.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectκριτικός γραμματισμόςen_US
dc.subjectπολυγραμματισμοίen_US
dc.subjectμαζική κουλτούραen_US
dc.subjectδιδακτική πρότασηen_US
dc.subjectcritical literacyen_US
dc.subjectmultiliteraciesen_US
dc.subjectmass cultureen_US
dc.subjectdidactic proposalen_US
dc.titleΗ εικόνα της γυναίκας σε κείμενα μαζικής κουλτούρας: Μια διδακτική πρόταση στο πλαίσιο του Κριτικού Γραμματισμούen_US
dc.title.alternativeWomen's image in texts of mass culture: A didactic proposal within the framework of Critical Literacyen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record