Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΛυκομάνη, Ελένη
dc.date.accessioned2020-06-02T09:25:02Z
dc.date.available2020-06-02T09:25:02Z
dc.date.issued2020-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1694
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια επεξήγησης του όρου «συμπερίληψη» από την σκοπιά της εκπαίδευσης. Ο όρος διερευνήθηκε ιστορικά και συνδυαστικά με άλλους όρους που έχουν άμεση σχέση με αυτόν(διαπολιτισμική εκπαίδευση, ειδική εκπαίδευση κ.λπ.). Στη συνέχεια αναζητήθηκαν παράγοντες που ενδέχεται να παρεμποδίσουν την εφαρμογή συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στα σχολεία. Εν συνεχεία προτάθηκαν τρόποι υπερπήδησης των εμποδίων που προαναφέρθηκαν όπως αυτοί προέκυψαν από την μελέτη της βιβλιογραφίας. Τέλος, αναφέρθηκαν τρόποι ανάπτυξης πρακτικών συμπερίληψης μέσα στη σχολική τάξη, οι οποίοι εφαρμόζονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Η μέθοδος η οποία ακολουθήθηκε στην παρούσα εργασία είναι η βιβλιογραφική έρευνα, η οποία οδήγησε στο συμπέρασμα πως η συμπεριληπτική εκπαίδευση για να εφαρμοστεί και να διατηρηθεί προϋποθέτει την αρμονική συνεργασία όλων των μερών αλλά και μια αέναη προσπάθεια. This paper represents an attempt to explain the term “inclusion” from the educational angle. This term has been investigated together with other terms that associated with it (multicultural education, special education etc.). After that, barriers that prevent the implementation of inclusive education had been listed. Then some suggestions prevent that barriers has been made as they arise from the bibliography research. At the end, some ways to develop inclusive educational practice has been mentioned. The method that has been followed is the bibliography research, which lead to the conclusion that it has to be a harmonic collaboration from all the separate parts for inclusive education to apply and maintain.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectσυμπερίληψη και συμπεριληπτική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectολική προσέγγισηen_US
dc.subjectεκδημοκρατισμός εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectκουλτούρα κοινωνίαςen_US
dc.subjectinclusion and inclusion educationen_US
dc.subjectoverall approachen_US
dc.subjectdemocratization of educationen_US
dc.subjectculture of societyen_US
dc.titleΣυμπεριληπτική Εκπαίδευση: Εμπόδια εφαρμογής, τρόποι εκδημοκρατισμού του σχολείου και πρακτικές παροχής συμπεριληπτικής εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeInclusive education: Obstacles to implementation ways of democratizing the school and providing practices of inclusive educationen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record