Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπαλιάς, Τρύφων
dc.contributor.authorΓλάρου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2020-06-05T09:52:21Z
dc.date.available2020-06-05T09:52:21Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1697
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία είχε ως σκοπό να διερευνήσει τις μαθησιακές παρεμβάσεις που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στη Β΄ τάξη του Δημοτικού. Πιο αναλυτικά, η έρευνα στόχευε να συλλέξει στοιχεία για τους συμμετέχοντες, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς (ηλικία, χρόνια εκπαιδευτικής υπηρεσίας, επιμόρφωση), το πλαίσιο εργασίας τους (υποδομές, συνεργασία με συναδέλφους και γονείς) αλλά και τις ανάγκες (διδακτικός χρόνος, επιμόρφωση, υποστήριξη από τα Κ.Ε.Σ.Υ. ή το συντονιστή εκπαιδευτικού έργου, εποπτικά μέσα και υλικά) που έχουν οι ίδιοι, προκειμένου να στηρίξουν αποτελεσματικότερα τα παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Η έρευνα που διενεργήθηκε ήταν ποσοτική, καθώς η ερευνήτρια αποσκοπούσε να αντλήσει πληροφορίες για τις μαθησιακές παρεμβάσεις των εκπαιδευτικών στη Β΄ Δημοτικού σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Οι συμμετέχοντες επιλέχθηκαν με την μέθοδο της τυχαίας δειγματοληψίας. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου, το οποίο αποτελούνταν από δομημένες ερωτήσεις. Με βάση τα αποτελέσματα, όλοι οι συμμετέχοντες έχουν κάποιου είδους επιμόρφωση αναφορικά με τις Μαθησιακές Δυσκολίες, αξιοποιούν σε μεγάλο βαθμό διαφοροποιημένη ή εξατομικευμένη διδασκαλία και τις ΤΠΕ και θεωρούν ως βασική τους ανάγκη την χρήση κατάλληλων εποπτικών μέσων και υλικών, με στόχο να στηρίξουν πιο αποτελεσματικά τους μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. This work was intended to explore the learning interventions that teachers apply to students with Special Learning Disabilities in the second grade of primary school. In more detail, the research aimed to collect data on participants, i.e. teachers (age, years of educational service, training), their frame of work (infrastructure, cooperation with colleagues and parents) and also the needs (teaching time, training, support from the K.E.S.Y. or the educational project coordinator, supervisory instruments and materials) that they have themselves, in order to support more effectively children with Special Learning Disabilities. The research carried out was quantitative, as the researcher aimed to learn about the learning interventions of teachers in the second grade in children with Special Learning Disabilities. The participants were selected using the random sampling method. The data was collected by completing a questionnaire, which consisted of structured questions. Based on the results, all participants have some kind of training in learning disabilities, make extensive use of differentiated or personalized teaching and ICT and consider as their basic need the use of appropriate supervisory tools and materials, in order to support students with Special Learning Disabilities more effectively.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectειδικές μαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectδυσαναγνωσίαen_US
dc.subjectδυσλεξίαen_US
dc.subjectδυσορθογραφίαen_US
dc.subjectδυσαριθμησίαen_US
dc.subjectspecific learning disabilitiesen_US
dc.subjectdesanagnosiaen_US
dc.subjectdyslexiaen_US
dc.subjectdysorthografiaen_US
dc.subjectdyscalculiaen_US
dc.titleΔιερεύνηση των μαθησιακών παρεμβάσεων που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στη β' δημοτικούen_US
dc.title.alternativeInvestigation of the learning interventions applied by teachers to children with special learning difficulties in the second gradeen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record