Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτης Καθηγητής: Τσακιρίδου Ελένη
dc.contributor.authorΓιαννακόπουλος, Χαράλαμπος
dc.contributor.otherΕπιβλέποντες Καθηγητές: Τσαπακίδου Αγγελική, Γρίβα Έλενα
dc.date.accessioned2016-06-13T07:09:39Z
dc.date.available2016-06-13T07:09:39Z
dc.date.issued2014-06-17
dc.identifier.other288 ΓΙΑ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/170
dc.description.abstractΣτη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία θα γίνει λεπτομερής αναφορά στις απόψεις που έχουν οι μαθητές του Λυκείου για τη προσωπικότητα των εκπαιδευτικών τους που επηρεάζει την εκπαιδευτική διαδικασία, όπως ορίζει και το θέμα («Η διε-ρεύνηση των απόψεων των μαθητών για τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των καθηγητών στο Λύκειο που επηρεάζουν την εκπαιδευτική διαδικασία»). Αρχικά, στο πρώτο, το θεωρητικό μέρος, παρατίθενται αποτελέσματα παλαιοτέρων ερευνών ως ιστορική ανασκόπηση του προβληματισμού που από τη δεκαετία του 1960 φαίνεται να υπήρχε και να αποτέλεσε αφορμή έναρξης ερευνών, ώστε να μελετηθεί ο παράγο-ντας σχολείο και κυρίως του αποτελεσματικού σχολείου στην απόδοση των μαθητών. Με τον τρόπο αυτό γίνεται κατανοητό το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας, ώστε ε-πισημαίνοντας τις έννοιες που διέπουν το νόημα του τίτλου της εργασίας, να παρου-σιαστεί η μεθοδολογική έρευνα. Στο δεύτερο μέρος της μεθοδολογίας επικεντρώνο-μαι στην άποψη των μαθητών του Λυκείου και των δύο φύλων, αγόρια, κορίτσια. Δι-εξήχθη ποσοτική έρευνα με διανομή ερωτηματολογίου σε καθέναν από τους 105 μα-θητές της Α’ τάξης του 4ου Γενικού Λυκείου της Κοζάνης.Το ερωτηματολόγιο πα-ρουσιάζεται με τη μορφή που διανεμήθηκε στο «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ» της τελευταίας σε-λίδας της συγκεκριμένης εργασίας. Τα συμπεράσματα έπειτα από τη σχετική μελέτη των απαντήσεων των μαθητών σχετικά με τη προσωπικότητα του εκπαιδευτικού που επηρεάζει και καθορίζει τη δράση και την αποδοτικότητά του αναλύονται στο τελευ-ταίο κεφάλαιο της εργασίας. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγική αναφορά, ώστε από το δεύτερο κεφάλαιο να ξεκινήσει η αποσαφήνιση των βασικών εκπαιδευτικών όρων της εκπαίδευσης, της παιδαγωγικής, της αγωγής και της διδασκαλίας. Στο τρί-το, αναλύονται οι τάσεις και συμπεριφορές των εκπαιδευτικών εντός της σχολικής τάξης και στο τέταρτο κεφάλαιο οι παράγοντες που καθορίζουν την εκπαιδευτική α-ποτελεσματικότητα. Η βιβλιογραφική ανασκόπηση κορυφώνεται στο πέμπτο κεφά-λαιο με αναφορά στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του αποτελεσματικού εκ-παιδευτικού από τη σκοπιά των μαθητών του Λυκείου, σύμφωνα με παλαιότερες έ-ρευνες. 6 Στο έκτο κεφάλαιο της μεθοδολογίας κατατίθενται ο σκοπός, το δείγμα της προσωπικής μου έρευνας και τα ερευνητικά εργαλεία. Στο έβδομο κεφάλαιο γίνεται μία κριτική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνάς μου σε σύγκριση με τις από-ψεις που κατατέθηκαν στα κεφάλαια της εργασίας που προηγήθηκαν. Στο όγδοο και τελευταίο κεφάλαιο των συμπερασμάτων αποσαφηνίζονται τα στατιστικά αποτελέ-σματα και ερμηνεύονται τα αποτελέσματα της προσωπικής εργασίας. In this dissertation will make a detailed reference to the views that have stu-dents of the Lyceum for the personality of their education that affects the educational process, as defined and subject (" Exploring the views of students on the personality traits of teachers in high school affecting the educational process "). Initially, in the first, theoretical part, past research results are listed as a historical overview of the de-bate of the 1960s and there seems to be instigated start investigations to study the school factor in student performance and especially effective school. In this way it is understood the theoretical piece of work, so having the concepts that underlie the meaning of the title of the work, to show the methodological research. In the second part of the methodology focuses on the aspect of high school students of both sexes, boys, girls. Quantitative research was conducted by distributing a questionnaire to each of the 300 students three Lyceum of Volos. The conclusions after studying the responses of the students on the personality of the teacher affects and defines the ac-tion and efficiency are discussed in the last chapter of this work. Finally, in the fifth chapter specifically, the first chapter is an introductory ref-erence to the second chapter to begin to clarify the basic educational conditions of ed-ucation, pedagogy, education and teaching.In the third, analyzing trends and behav-iors of teachers in the classroom and in the fourth chapter, the factors that determine the educational effectiveness. The literature review culminates with reference to per-sonality traits of effective teaching from the perspective of high school students, ac-cording to previous research. In the sixth chapter of the methodology deposited the purpose, the sample my personal research and research tools. The seventh chapter is a critical analysis of the results of my research in comparison with the views submitted to the chapters on work that preceded it. In the eighth and final chapter of conclusions clarified the sta-tistical results, interpreted the results of personal research and propose future studies.el_GR
dc.format.extent90 σ.
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικόςel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική διαδικασίαel_GR
dc.subjectΜαθητέςel_GR
dc.subjectΠροσωπικότηταel_GR
dc.subjectΑπόψειςel_GR
dc.subjectTeacherel_GR
dc.subjectEducational processel_GR
dc.subjectStudentsel_GR
dc.subjectPersonalityel_GR
dc.subjectOpinionsel_GR
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων των μαθητών για τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των Καθηγητών στο Λύκειο που επηρεάζουν την εκπαιδευτική διαδικασίαel_GR
dc.title.alternativeExplorations of the students' opinions on the features of senior high school teachers' personalities which affect the educational processel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record