Show simple item record

dc.contributor.advisorΗλιάδου Τάχου, Σοφία
dc.contributor.authorΛάμπρου, Αργυρούλα
dc.date.accessioned2020-07-14T08:48:37Z
dc.date.available2020-07-14T08:48:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1734
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Θεωρητικές, Ερευνητικές και Διδακτικές Προσεγγίσεις στην Ιστορία και στην Τοπική Ιστορίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική έχει ως αντικείμενο τη διδακτική της τοπικής ιστορίας, και ειδικότερα την ιστορία της πόλης της Κοζάνης μέσα από σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους. Πρόκειται για έναν διαφορετικό περίπατο στον αστικό ιστό της πόλης με ιστορικό ενδιαφέρον. Οι μαθητές/ τριες επισκέπτονται κτίρια και ιστορικά τοπία, μελετούν την ιστορία τους και μέσα από αυτά «ανακαλύπτουν» την ιστορία της πόλης. Ως μέθοδος προτείνεται η μέθοδος project που συνδυάζεται με την επίσκεψη πεδίου. Η φιλοσοφία και ο σχεδιασμός της διδακτικής πρότασης βασίστηκε πάνω στις έννοιες της βιωματικότητας, της ενσυναίσθησης, της αλλαγής, της αιτιότητας και της πολυπρισματικότητας, βασικών παραμέτρων στη σύγχρονη διδακτική. Με τον τρόπο αυτό η μελέτη της τοπικής ιστορίας γίνεται μαθητοκεντρική, προωθεί την ανακάλυψη και καλλιεργεί τη συνεργασία. Έτσι, η υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων συμβάλλει θετικά στην καλλιέργεια της ιστορικής κρίσης, στη διαμόρφωση ενός ιστορικά σκεπτόμενου μαθητή, που συνεργάζεται με τους γύρω του, σκέφτεται χωρίς προκαταλήψεις και διατυπώνει τεκμηριωμένο ιστορικό λόγο. The present thesis aims to inquire into local history teaching, and, in particular, the history of the city of Kozani through contemporary and innovative methods. It is actually a different “walk” in the city fabric that is of historical interest. Students visit buildings and historical sights, study their history and through them “discover” the history of ths city. A project combined with field visit is the method suggested. The whole philosophy and structure of the teaching proposal was based on the concepts of experiential learning, empathy, change of causality and multifaceted approach, which are fundamental parameters of contemporary teaching. In this way, the study of local history becomes student-centered, advances discovery and fosters cooperation. Thus, the adoption of innovative methods positively contributes to the cultivation of historical judgement, the formation of a historically conscious student who cooperates with the people around him/her, contemplates without prejudices and formulates substantiated historical thinking.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectπολεοιστορίαen_US
dc.subjectιστορικός περίπατοςen_US
dc.subjectεπίσκεψη πεδίουen_US
dc.subjectανακάλυψηen_US
dc.subjectβιωματικότηταen_US
dc.subjectενσυναίσθησηen_US
dc.subjectαλλαγήen_US
dc.subjectαιτιότηταen_US
dc.subjectcity historyen_US
dc.subjecthistorical walken_US
dc.subjectfield visiten_US
dc.subjectdiscoveryen_US
dc.subjectexperiential learningen_US
dc.subjectempathyen_US
dc.subjectchangeen_US
dc.subjectcausalityen_US
dc.titleΑνακαλύπτοντας την ιστορία της Κοζάνης: πρόταση διερεύνησης της τοπικής ιστορίας για μαθητές/ τριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeDiscovering the history of Kozani: A proposal of local history research addressed to secondary education studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record