dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία, στηριζόμενη θεωρητικά στις αρχές του Κριτικού Γραμματισμού, συνιστά μια απόπειρα σχεδιασμού διδακτικής πρότασης, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να συλλάβουν και να κατανοήσουν τη θέση της γυναίκας στα σύγχρονα κείμενα μαζικής κουλτούρας. Όπως προκύπτει από το θεωρητικό πλαίσιο, ο Κριτικός Γραμματισμός συνιστά μία καινοτόμα πρόταση, αλλά και μία απάντηση για το πώς τα παιδιά θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις με τις οποίες έρχονται σε επαφή στη σύγχρονη τεχνολογικά ανεπτυγμένη εποχή, όπου, όμως, τα στερεότυπα και οι ιδεολογίες δεν έχουν πάψει να υπάρχουν. Η διδακτική πρόταση απευθύνεται σε μαθητές της Στ΄ Δημοτικού και είναι δομημένη με τις αρχές του μοντέλου των Πολυγραμματισμών.This dissertation, which is theoretically based on the principles of Critical Literacy, constitutes an attempt to lay out a didactic proposal in order for students of both gender to conceive and comprehend the position of women in modern texts of mass culture. It transpires from the theoretical framework that Critical Literacy not only constitutes an innovative proposal but it also provides an answer as to how children can rise to the challenges presented by the modern, technologically advanced age, in which, however, stereotypes and ideologies have not ceased to exist. The didactic proposal is aimed at pupils in 6th Grade and is founded on the principles of the Multiliteracies Model. | en_US |