Μαθητές με κινητικές δυσκολίες στο δημοτικό – εκπαιδευτικές παρεμβάσεις
Abstract
Η παρουσία πτυχιακή αποτελείται από θεωρητικό και ερευνητικό κομμάτι. Η παρουσία εργασία αναφέρει τις κυριότερες κινητικές αναπηρίες που εμφανίζονται σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με κινητική αναπηρία. Ειδικότερα, εστιάζει στους τύπους ,τα αίτια των κινητικών αναπηριών καθώς και κάποιες φορές στην διάγνωση. Εκτός από αυτό , αναλύεται η κινητική αναπηρία στην εκπαιδευτική διαδικασία.Επίσης, περιγράφονται οι απόψεις των δασκάλων και οι στάσεις των γονέων για τη κινητική αναπηρία. Στο ερευνητικό κομμάτι παραθέτονται τα αποτελέσματα της έρευνας σε σχέση με τις γνώσεις των εν ενεργεία δασκάλων για την κινητική αναπηρία. The current dissertation is consisted of a theoretical and research part. Initially, it is analyzed the main physical difficulties that occur in primary school pupils. In particular, it focuses on the types, causes of these disabilities and sometimes on the diagnosis. In addition, physical disabilities are presented through the primary educational frame. Also, there are referred the views and the attitudes of educators and parents of these students as well as the partnerships that can be developed between them. Last but not least, the research part cites the results of the research related to the knowledge of teachers about physical disability.