Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΝιζορίδου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2020-07-21T12:39:11Z
dc.date.available2020-07-21T12:39:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1758
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες έρευνες που αφορούν στην εκπαίδευση μελετούν την ηθική ανάπτυξη, ενώ κυριαρχεί το ενδιαφέρον για την ενσυναίσθηση που φέρουν οι μαθητές. Από την άλλη μεριά, ο θυμός σε αυτές τις ηλικιακές ομάδες είναι συχνό φαινόμενο και επηρεάζει τις σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξεταστεί η σχέση μεταξύ της ενσυναίσθησης και της διαχείρισης του θυμού σε μαθητές δημοτικού σχολείου. 99 μαθητές από δημοτικά σχολεία της Αθήνας και της Φλώρινας συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο αποτελούμενο από τις κλίμακες Basic Empathy Scale (BES;Jolliffe&Farrington, 2006) και Behavioral Anger Response Questionnaire (BARQ; Linden, Hogan, &Rutledge, 2003).Όπως ήταν αναμενόμενο, τα παιδιά με την υψηλότερη ενσυναίσθηση διαχειρίζονταν με πιο λειτουργικούς τρόπους το θυμό τους. Τα ευρήματα είναι σημαντικά για το ρόλο της ενσυναίσθησης στον τρόπο διαχείρισης του θυμού και προτείνουν τη σημασία των συναισθηματικών παραγόντων στη συμπεριφορά των παιδιών. In recent years, many research on education have been studying moral development, and there is a lot of interest in students' empathy. On the other hand, anger in these age groups is very common and affects children's relationships. The purpose of this study was to examinethe relationship between children’s empathyand anger. 99 elementary school students fromAthens and Florina completed a questionnaire consisted of Basic Empathy Scale (BES; Jolliffe& Farrington, 2006) and, Behavioral Anger Response Questionnaire (BARQ; Linden, Hogan, & Rutledge, 2003). Asexpected, more empathic children used more effective ways of anger management. Findings differentiate the contribution of empathy in anger management, suggesting the importance of emotional components forchildren’sbehaviours.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectενσυναίσθησηen_US
dc.subjectθυμόςen_US
dc.subjectμαθητές δημοτικού σχολείουen_US
dc.subjectempathyen_US
dc.subjectangeren_US
dc.subjectschool studentsen_US
dc.titleΗ ενσυναίσθηση και η διαχείριση του θυμού σε μαθητές δημοτικού σχολείουen_US
dc.title.alternativeEmpathy and anger management in elementary school studentsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record