Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΖορμπά, Σταματία
dc.date.accessioned2020-07-22T13:29:57Z
dc.date.available2020-07-22T13:29:57Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1772
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ποικίλες περιοχές της Ελλάδας σχετικά με τις πρακτικές γραμματισμού σε μαθητές που προέρχονται από άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα. Συγκεκριμένα, η εργασία στοχεύει: α) στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σε θέματα ενταξιακής πολιτικής, β) στην ανίχνευση των πρακτικών που θεωρούν κατάλληλες τόσο για την ένταξη όσο και για την εκπαίδευση των μεταναστών και προσφύγων μαθητών, γ) στην αναζήτηση των απόψεων αναφορικά με την κατάρτισή τους σε θέματα δίγλωσσης και σε γενικότερο πλαίσιο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και δ) στην αποτύπωση των προτάσεων των εκπαιδευτικών ως προς το εκπαιδευτικό υλικό και το περιεχόμενο της εκάστοτε διδασκαλίας των δίγλωσσων μαθητών. Οι προαναφερθέντες στόχοι θα επιτευχθούν μέσα από την ανασκόπηση της υπάρχουσας ελληνικής βιβλιογραφίας και την έρευνα που πραγματοποιήθηκε την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου του 2019 , στην οποία συμμετείχαν 18 εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, μέσα από ατομικές ημι-δομημένες συνεντεύξεις που αναλύθηκαν ποιοτικά. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν τη μη ικανοποιητική ένταξη των Νεομεταναστών/προσφύγων μαθητών σε αντίθεση με τους μετανάστες, την ανάγκη για ύπαρξη περισσότερων πρακτικών και παροχών για την ένταξη και την εκπαίδευση των δίγλωσσων μαθητών αλλά και την έλλειψη επιμόρφωσης, κατάρτισης και στήριξης ορισμένων εκπαιδευτικών στο συγκεκριμένο έργο. The present study examines the concepts and perceptions of teachers who work at primary school in various parts of Greece about practical literacy for students from plenty of ethnical backgrounds. Specifically,this study is to: a) invastigate the teacher’s stances on inclusion, b) find appropriate ways of practicing the inclusion of immigrant and refuge students, c) pick up on their points of view on bilingual or intercultural education and d) catching on their suggestions about educational material and contents of the bilingual students tuition. The aforementioned goals will be achieved through literature review and the research which conducted throughout October-December 2019, in which 18 practicing teachers,through some personal thoroughly analyzed and semi-developed interviews. The results confirm a non-satisfactory inclusion of the recent arrived immigrant and refugee students as opposed to the immigrant and refugees who had already been living in the country, the need for more ways of practice and provision for the inclusion and education of bilingual students but also the lack of education, establishment and support of certain teacher’s work.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαπόψειςen_US
dc.subjectένταξηen_US
dc.subjectπρόσφυγας μαθητήςen_US
dc.subjectμετανάστης μαθητήςen_US
dc.subjectπρακτικές γραμματισμούen_US
dc.subjectviewsen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectimmigrant studenten_US
dc.subjectrefugee studenten_US
dc.subjectliteracy practicesen_US
dc.titleΠρακτικές γραμματισμού σε δίγλωσσους μετανάστες μαθητές: Απόψεις εκπαιδευτικών Δημοτικού Σχολείουen_US
dc.title.alternativeLiteracy practices to bilingual ferugee students: Elementary School teacher's Viewsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record