Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΡαδουνισλή, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2020-07-29T13:08:54Z
dc.date.available2020-07-29T13:08:54Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1784
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία είναι μια θεωρητική προσπάθεια προσέγγισης και ανάλυσης της σπουδαιότητας της επικοινωνίας και των τεχνικών της, στο χώρο της σχολικής μονάδας για τη διαμόρφωση ενός κατάλληλου θετικού σχολικού κλίματος. Με τις απαιτούμενες επικοινωνιακές δεξιότητες και τη σωστή χρήση του λόγου, αλλά και άλλων μορφών επικοινωνίας, όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία συμβάλλουν στην ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού και ουσιώδους συστήματος επικοινωνίας. Η εκπαιδευτική Διοίκηση και ηγεσία κατέχουν πυρηνική θέση στην ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων. Είναι ζωτικής σημασία το έργο του διευθυντή στη σχολική μονάδα, ο οποίος καλείται να ανταποκριθεί σε πολλαπλούς ρόλους. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση της επίδρασης της συμπεριφοράς του ηγέτη, στην ικανοποίηση των εκπαιδευτικών αναγκών αλλά και των χαρακτηριστικών που πρέπει να διακρίνουν τον αποτελεσματικό σχολικό ηγέτη. Ανάμεσα στους στόχους της εργασίας είναι και η διερεύνηση των μορφών - μοντέλων ηγεσίας του εκπαιδευτικού συστήματος καθώς και των χαρακτηριστικών του διευθυντή - ηγέτη.This study is a theoretical effort to approach and analyze the importance of communication and its techniques in the field of a school unit in order to form a suitable positive school climate. With the proper communicational adeptness and the correct use of speech and all the other forms of communication, all people involved in the educational procedure, contribute to the development of an effective and essential communication system. The educational administration and leadership possess a nuclear position in the smooth function of the school units. The task of the school director is of vital importance, who is called to fulfill many different roles. The purpose of this study is to analyze the effect of the leaders (schools director) behavior in fulfilling the educational needs as well as the characteristics that distinguish an effective school leader. Among the targets of this study is to educational system as well as the characteristics of the director – leader.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectεπικοινωνιακές δεξιότητεςen_US
dc.subjectηγέτηςen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectcommunication skillsen_US
dc.subjectleaderen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.titleΕπικοινωνιακές δεξιότητες στην εκπαίδευση και ο ρόλος του εκπαιδευτικού ως ηγέτη της εκπαιδευτικής ομάδαςen_US
dc.title.alternativeCommunication skills in education and the role of the teacher as leader of the educational teamen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record