dc.description.abstract | Οι κοινωνικές δεξιότητες, ως η ικανότητα των ανθρώπων να συμπεριφέρονται με συγκεκριμένο και αποδεκτό από το κοινωνικό περιβάλλον τρόπο, θεωρούνται μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της ανθρώπινης ζωής και ως αποτέλεσμα η έλλειψή τους την επηρεάζει αρνητικά. Τα παιδιά με ΔΑΦ λόγω ελλειμμάτων στις κοινωνικές δεξιότητες και στην κοινωνική αλληλεπίδραση, χρειάζονται παρεμβάσεις, προκειμένου να διδαχθούν κοινωνικές δεξιότητες και να μπορέσουν να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνική ζωή. Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάδειξη τρόπων ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με διαταραχές αυτιστικού φάσματος, προκειμένου να βελτιωθεί η κοινωνική τους αλληλεπίδραση, να αποφύγουν την κοινωνική απομόνωση και να φτάσουν σε υψηλό επίπεδο λειτουργικότητας.Social skills, as the ability of people to behave in a specific and socially acceptable way, are considered one of the most important aspects of human life and as a result their lack affects it negatively. Children with autism spectrum disorder, due to deficits in social skills and social interaction, need interventions in order to be taught social skills and to be able to integrate smoothly into social life. The present dissertation focuses on highlighting ways to develop social skills in students with autism spectrum disorder, in order to improve their social interaction, avoid social isolation and reach a high level of functionality. | en_US |