dc.contributor.advisor | Βακάλη, Άννα | |
dc.contributor.author | Αχτζαλωτίδου, Καλλιόπη | |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T11:28:46Z | |
dc.date.available | 2020-08-25T11:28:46Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1793 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τον εκπαιδευτικό ρόλο που διαδραματίζει η Δημιουργική Γραφή στην βαθμίδα της προσχολικής εκπαίδευσης. Στην σημερινή εποχή αναγνωρίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό η αναγκαιότητα μύησης των παιδιών από πολύ μικρή ηλικία στα επιστημονικά πεδία της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας και ο κύριος προβληματισμός που τίθεται σε πρώτη φάση είναι τί είναι η Δημιουργική Γραφή και κάτω από ποιες συνθήκες ωφελεί την μαθητική κοινότητα και σε δεύτερη φάση εξετάζουμε ποια είναι τα κατάλληλα μέσα με τα οποία μπορεί ο εκπαιδευτικός να συμβάλλει στην γνωστική τους ανάπτυξη και ταυτόχρονα να μετατρέψει την μάθηση σε μία διασκεδαστική διαδικασία, η οποία θα θέσει τα θεμέλια για την διαμόρφωση μιας πολύπλευρης και καλλιτεχνικά ευέλικτης προσωπικότητας. Αρχικά, θα πραγματοποιηθεί μια θεωρητική προσέγγιση σε σχέση με την Δημιουργική Γραφή και τις θεματικές περιοχές που αξιοποιεί προκειμένου να οργανώσει τις εκπαιδευτικές της δράσεις και στην συνέχεια θα παρουσιαστούν πρακτικές εφαρμογές που μπορούν να αξιοποιηθούν από νηπιαγωγούς καθ’ όλη την διάρκεια της σχολικής περιόδου.The current study is researching the educational value that derives from Creative Writing in preschool education. Nowadays it has been acknowledged that it is of imperative importance that children from a young age participate actively in the scientific fields of Linguistics and Literature. The first issue that needs to be examined is what exactly Creative Writing is and under what circumstances does it benefit the student community. The second issue examines the appropriate means through which the educator can help their students achieve a cognitive development through Creative Writing, while maintaining the excitement of their students concerning the learning process and at the same time laying the foundations for the creation of a versatile and artistic personality. Firstly, there will be a theoretical approach of Creative Writing and its’ subject areas that it entails in order for the organization of educational activities and later on there will be practical applications presented that can be applied by kindergarteners during the entire school year. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | δημιουργική γραφή | en_US |
dc.subject | πρακτικές εφαρμογές | en_US |
dc.subject | διαθεματικότητα | en_US |
dc.subject | νηπιαγωγείο | en_US |
dc.subject | δημιουργικότητα | en_US |
dc.subject | creative writing | en_US |
dc.subject | practical applications | en_US |
dc.subject | intersectionality | en_US |
dc.subject | kindergarten | en_US |
dc.subject | creativity | en_US |
dc.title | Δημιουργική Γραφή & Πρακτικές Εφαρμογές στο Νηπιαγωγείο | en_US |
dc.title.alternative | Creative Writing & Practical Applications in Kindergarten | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |