Show simple item record

dc.contributor.advisorΑυγητίδου, Σοφία
dc.contributor.authorΜαστροθεοδώρου, Ελισάβετ
dc.date.accessioned2020-08-28T10:41:00Z
dc.date.available2020-08-28T10:41:00Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1803
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των υποψήφιων εκπαιδευτικών για την αξία της παρατήρησης και του αναστοχασμού στην οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης καθώς και τις απόψεις τους για τη χρησιμότητά της. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά το 2019 – 2020 στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, και βασίστηκε σε συνεντεύξεις τελειόφοιτων φοιτητριών. Η μέθοδος που επιλέχτηκε είναι η ποιοτική και αξιοποιήθηκε η θεματική ανάλυση περιεχομένου. Οι κατηγορίες που δημιούργησα με βοήθησαν να νοηματοδοτήσω το ερευνητικό υλικό με τη βοήθεια της υπάρχουσας έρευνας και βιβλιογραφίας. Τα αποτελέσματα αφορούν στις απόψεις των τελειόφοιτων εκπαιδευτικών για τη χρησιμότητα της Πρακτικής Άσκησης στην αρχική τους εκπαίδευση και κατά πόσο οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί αξιοποίησαν τα εργαλεία της παρατήρησης και του αναστοχασμού κατά την πρακτική τους άσκηση. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν πως οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί θεωρούν σημαντικό για την μετέπειτα επαγγελματική τους ανάπτυξη το πρόγραμμα της Πρακτικής τους Άσκησης. Όμως, αξιοποίησαν την παρατήρηση σε διαφορετικό βαθμό για να σχεδιάσουν το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα και εν μέρει αναστοχάστηκαν σε σχέση με τις αστοχίες του προγράμματός τους.This study explores the prospective teachers’ beliefs about the value of observation and reflection during the planning of the educational process as well as of the overall importance of their teaching practice. The research was carried out during 2019 - 2020 at the Department of Early Childhood Teacher Education at the University of Western Macedonia, and was based on interviews with final year students. The method was qualitative, using thematic content analysis. The categories I created helped me to give meaning to the research material along with the help of existing research and literature. Results refer to prospective teachers’ beliefs about the importance of their teaching practice and to what extent they made use of the tools of observation and reflection during their teaching practice. The results of this research demonstrated that the future teachers consider teaching practice to be important for their subsequent professional development. However, they utilised observation when preparing their educational plan in varying degrees, and they partially reflected on the shortcomings of their teaching planen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπεποιθήσεις υποψήφιων εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectπρακτική άσκησηen_US
dc.subjectαναστοχασμόςen_US
dc.subjectαρχική εκπαίδευση εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectpre-service teachers' beliefsen_US
dc.subjectteaching practiceen_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.subjectinitial teacher educationen_US
dc.titleΑπόψεις τελειοφοίτων εκπαιδευτικών για τη σημασία της παρατήρησης και του αναστοχασμού κατά την ανάληψη του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησηςen_US
dc.title.alternativeStudent teachers' beliefs regarding the importance of observation and reflection during their teaching practiceen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record