Show simple item record

dc.contributor.advisorΣιδηροπούλου, Χριστίνα
dc.contributor.authorΧατζηγεωργίου, Χαρίκλεια
dc.date.accessioned2020-11-30T11:06:15Z
dc.date.available2020-11-30T11:06:15Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1930
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Οργανωμένες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο για διδακτική αξιοποίηση παιδικών τραγουδιών και παραγωγή προφορικού λόγου: απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών», παρουσιάζονται η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Κοζάνη το σχολικό έτος 2019-2020. Πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα, η οποία, μέσω συνεντεύξεων, ερευνά τις απόψεις και τις πρακτικές των νηπιαγωγών σχετικά με την διδακτική αξιοποίηση παιδικών τραγουδιών, καθώς και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του προφορικού λόγου των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Από την ανάλυση των δεδομένων προκύπτει ότι οι νηπιαγωγοί υιοθετούν τεχνοκρατικές πρακτικές και είναι περισσότερο δασκαλοκεντρικές, εμπλουτίζοντας όμως το έργο τους με παιδοκεντρικά στοιχεία. Αυτό το γεγονός δείχνει ότι οι απόψεις τους συμβαδίζουν μέχρι ένα σημείο με τις σχετικές έρευνες και τα προτεινόμενα προγράμματα σπουδών για το νηπιαγωγείο (επίσημο και πιλοτικό), ενώ διαφοροποιούνται από αυτά σε ό, τι αφορά τη διαδικασία εφαρμογής κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. In the present work of “Children’s songs activities in Preschool Education and oral text production: preschool teachers’ beliefs and practices”, are presented the methodology, results and conclusions of a study that took place in Kozani during the school year 2019-2020. This is a qualitative research, which, through interviews, investigates the views and practices of preschool teachers regarding the didactic use of children's songs, as well as their contribution to the development of oral speech of preschool children. The analysis of the data shows that they adopt technocratic conceptions and are more teacher-centered but enriching their work with childcentered elements. This fact shows that their views are in line with the relevant research and the proposed curricula for the Early Childhood Education, while they differ from them in terms of the practical part during the learning process.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαιδικά τραγούδιαen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectπροσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectποιοτική έρευναen_US
dc.subjectchildren's songsen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectpreschool educationen_US
dc.subjectqualitattive researchen_US
dc.titleΟργανωμένες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο για διδακτική αξιοποίηση παιδικών τραγουδιών και παραγωγή προφορικού λόγου: απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικώνen_US
dc.title.alternativeChildren's songs activities in Preschool Education and oral text production: preschool teachers' beliefs and practicesen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record