dc.contributor.advisor | Κωτσαλίδου, Ευδοξία | |
dc.contributor.author | Κυρολλάρη, Άννα | |
dc.date.accessioned | 2020-11-30T11:16:08Z | |
dc.date.available | 2020-11-30T11:16:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1931 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Το κύριο θέμα έρευνας της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι
αναζήτηση της προσφοράς των παραμυθιών στα παιδιά και κυρίως της απόκτησης
μαθηματικών γνώσεων μέσω αυτών. Κάτι το οποίο μαρτυράτε και από τον τίτλο της
εργασίας, θεώρησα πως είναι ένα σημαντικό ζήτημα καθώς τα παιδιά ξοδεύουν πολύ
χρόνο στα παραμύθια και τα μαθηματικά υπάρχουν παντού στη ζωή μας από την
πρώτη μέρα που γεννιόμαστε.
Στις ακόλουθες σελίδες μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τα
μαθηματικά στο αναλυτικό πρόγραμμα ενός νηπιαγωγείου και πως αυτά συνδέονται
με τα παραμύθια. Επίσης υλικό που σχετίζεται με την λογοτεχνία, κυρίως τα
παραμύθια, τα είδη και την προσφορά τους στα παιδιά. Καθώς και παραδείγματα με
παραμύθια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο νηπιαγωγείο μετά από ανάγνωσή
τους για να μάθουμε μαζί με τα παιδιά μαθηματικές έννοιες. The maim subject of research of this theism is the pursuit of the significance
of fairy tales on children and most importantly of gaming knowledge. Something you
can ascertain from the title of this themes. I believe it is an important issue since kids
spend a considerable amount of time on relaxing fairytales and maths exist
everywhere in our lives since we were born.
In the following page you can find information about maths on the detailed
program of a kindergarten and the way they are connected to fairytales. Apart from
that there is material about literature, especially fairytales, different kinds of fairy
tales and their importance for the children you an also see example with fairytales that
can be used in the kindergarden after reading so that kids can gain knowledge of
maths through them. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | αναλυτικό πρόγραμμα | en_US |
dc.subject | μαθηματικά | en_US |
dc.subject | παραμύθια | en_US |
dc.subject | παιδική λογοτεχνία | en_US |
dc.subject | detailed program | en_US |
dc.subject | mathematics | en_US |
dc.subject | fairytales | en_US |
dc.subject | children's literature | en_US |
dc.title | Ο ρόλος και η λειτουργεία των παραμυθιών στη κατανόηση μαθηματικών εννοιών στη προσχολική εκπαίδευση | en_US |
dc.title.alternative | The role and function of fairytales in the mathematical concept comprehension in the preschool education. | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |