Show simple item record

dc.contributor.advisorΒακάλη, Άννα
dc.contributor.authorΜπαντόλα, Ελένη Μαρία
dc.date.accessioned2020-11-30T11:29:11Z
dc.date.available2020-11-30T11:29:11Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1933
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ Δημιουργική Γραφή και το Θέατρο στην εκπαίδευση έχουν ως κοινό στόχο την δημιουργική έκφραση των μαθητών. Οι δύο αυτοί θεματικοί άξονες έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό το παιχνίδι και την Λογοτεχνία. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά το πώς μπορεί να διδαχθεί η Δημιουργική Γραφή μέσα από τις Θεατρικές δραστηριότητες. Γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση στα Προγράμματα Σπουδών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και προτείνονται κάποιες ενδεικτικές δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής και Θεάτρου για παιδιά και εφήβους. Μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση προκύπτει πως η διδασκαλία δραστηριοτήτων Δημιουργικής Γραφής και Θεάτρου είναι πιο συχνή στις πρώτες τάξεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εντύπωση κάνει το γεγονός ότι στις μεγαλύτερες τάξεις περιορίζονται οι δημιουργικές δραστηριότητες, άρα και η δημιουργική έκφραση των μαθητών. Οι πρακτικές δραστηριότητες που προτείνονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν από εκπαιδευτικούς καθ’ όλη την διάρκεια της σχολικής περιόδου. Creative Writing and Theater in education have as a common goal the creative expression of students. These two thematic axes have as a common feature the game and Literature. This thesis explores how Creative Writing can be taught through Theatrical activities. A bibliographic review of the curricula of Primary and Secondary Education and some indicative Creative Writing and Theater activities for children and adolescents are proposed. The literature review shows that teaching Creative Writing and Theater activities is more common in the first grades of Primary Education. Impressive is the fact that creative activities are limited in Higher Level classes, as well as the creative expression of the students. The practical activities proposed can be used by teachers throughout the school period.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectθέατροen_US
dc.subjectπαραστατικές τέχνεςen_US
dc.subjectθεατρικό παιχνίδιen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectperforming artsen_US
dc.subjecttheateren_US
dc.subjecttheater gameen_US
dc.titleΑπό την Λογοτεχνία μέχρι το Θέατρο: Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής για Παιδιά και Εφήβουςen_US
dc.title.alternativeFrom Literature to Theater: Creative Writing Activities for Children and Adolescentsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record