Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΠαναγιωτίδου, Σοφία
dc.date.accessioned2020-11-30T12:39:45Z
dc.date.available2020-11-30T12:39:45Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1937
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΑντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο ρόλος της Παιδικής Λογοτεχνίας στο νηπιαγωγείο. Αρχικά, προσδιορίζεται ο όρος της παιδικής ηλικίας και έπειτα διαχωρίζονται τα στάδιά της στο βρεφικό, στο νηπιακό και στη σχολική ηλικία. Για να γίνει αντιληπτή η παιδαγωγική αξία της Παιδικής Λογοτεχνίας, πρέπει πρώτα να κατανοηθεί ο ορισμός της καθώς και να ξεχωριστούν τα είδης της. Είναι απαραίτητο για την ολοκληρωμένη γνώση του θέματος να αναφερθεί η ιστορική εξέλιξή της μέχρι την σύγχρονη εποχή. Αυτά ακριβώς περιλαμβάνει το πρώτο κομμάτι της εργασίας με σκοπό το θεωρητικό πλαίσιο. Όσον αφορά το δεύτερο κεφάλαιο συμπληρώνει την παιδαγωγική αξία της και επισημαίνει τον σημαντικό ρόλο του εκπαιδευτικού, ο οποίος είναι ο οδηγός στην εκπαίδευση του παιδιού. Έπειτα γίνεται μια αναφορά στην συμβολή της σχολικής βιβλιοθήκης στην ανάπτυξη του παιδιού καθώς και στην διαμόρφωση της. Στη συνέχεια, τονίζεται η αξία της παιδικής λογοτεχνίας στις δραστηριότητες των παιδιών. Τελειώνοντας, στο τρίτο κεφάλαιο δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη της βασικής δεξιότητας του ανθρώπου, η οποία είναι η γλωσσική δεξιότητα. Επιπλέον καλλιεργείται και ο περιγραφικός λόγος μέσα από τις διάφορες δραστηριότητες που δημιουργούνται. Όμως για να επιτευχθεί αυτή η δεξιότητα πρέπει οι δραστηριότητες να είναι βασισμένες στους στόχους και τους σκοπούς του Αναλυτικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου. Επομένως, είναι εξίσου σημαντική η αναφορά στις δραστηριότητες που μπορούν να αναπτύξουν τον περιγραφικό λόγο του παιδιού με βάση το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών του νηπιαγωγείου. The subject of this research is the role of Children's Literature in the kindergarten. Initially, the term “childhood” is segregated and then its stages are divided into infantile, toddler and school age. In order to comprehend the pedagogical use of Children's Literature, it is required to understand its definition and distinguish its categories. It is essential for the complete knowledge of the subject to reference its evolution throughout history until modern time. The aforementioned topics are being discussed in the first chapter of this thesis, which constitutes the foundation of Children’s Literature. The second chapter completes the educational value of Children's Literature and highlights the tutor’s important role, who is providing guidance in every child’s education. Consequently, there is a discussion about the school library’s contribution in shaping the child’s evolution. Then we emphasize the Child’s Literature merit in the children’s activity. Ultimately, the third chapter’s focus lays on the development of the fundamental human ability, speech. Furthermore, descriptive speech is formed from the different activities. In order to achieve the aforementioned skill, the activities must be based on the Kindergarten’s Analytical Program’s target. Equally important are the activities that help with the development of children’s descriptive speech based on the Educational Units of the Education Program followed by the kindergarten.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.titleΟ ρόλος της Παιδικής Λογοτεχνίας στη καλλιέργεια του περιγραφικού λόγουen_US
dc.title.alternativeHow children's literature contribute to cultivate descriptive language?en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record