Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΤσακίρης, Ευθύμιος
dc.date.accessioned2020-12-01T09:54:36Z
dc.date.available2020-12-01T09:54:36Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1941
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει το φαινόμενο της μετάβασης των παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε να αναδυθούν οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται, οι ανάγκες που πρέπει να καλύπτονται, αλλά και πρακτικά μέσα που μπορούν να αξιοποιηθούν, ώστε να επιτευχθεί ένα τέτοιο εγχείρημα επιτυχώς με τα καλύτερα πιθανά αποτελέσματα. Η έρευνα διεξήχθη μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης από τις βάσεις δεδομένων google-scholar, Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών και Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης με τη χρήση λέξεων-κλειδιά «ομαλή», «μετάβαση», «νηπιαγωγείο» και «δημοτικό». Όπως θα αναφερθεί και παρακάτω το φαινόμενο της μετάβασης δεν είναι κοινό για όλους, διότι επηρεάζεται άμεσα από το περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσεται το παιδί, το οποίο ξεκινάει από το μικρό-επίπεδο (οικογένεια, γειτονιά, φίλοι) και καταλήγει στο μάκρο-επίπεδο (εκπαιδευτικές πολιτικές, θεσμοί, κράτος). Λόγω αυτού γίνεται μία προσπάθεια να προσδιορισθεί ο ορισμός και η αντιμετώπιση του φαινομένου της μετάβασης στον Ευρωπαϊκό χώρο και ύστερα στον Ελλαδικό χώρο. The purpose of this study is to research the phenomenon of the transition from preschool to primary school education in order to reveal the conditions that need to be fulfilled, the needs that must be covered and also the means that can be used, so that such a project can be accomplished successfully with the best of results. The study was carried out through literature review from the databases google-scholar, Greek National Archive of PhD Theses and National Documentation Centre through the use of key-words «smooth», «transition», «preschool», and «primary school». As mentioned further down the phenomenon of transition isn’t the same for everyone, as it is directly influenced by the environment in which the child is developing, which starts from the micro-level (family, neighborhood, friends) and ends in the macrolevel (education policies, institutions, nation). Due to those differentiations there’s an effort to secure a final definition of the phenomenon of the transition from preschool to primary school education and to research ways that are used in order to deal with this phenomenon in Europe firstly and in Greece lastly.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectομαλή μετάβασηen_US
dc.subjectεκπαιδευτικές βαθμίδεςen_US
dc.subjectδραστηριότητεςen_US
dc.subjectμοντέλα μετάβασηςen_US
dc.subjectsmooth transitionen_US
dc.subjecteducational levelsen_US
dc.subjectactivitiesen_US
dc.subjecttransition modelsen_US
dc.titleΟμαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικόen_US
dc.title.alternativeSmooth transition from preschool to primary school education»en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record