dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει δύο βασικούς θεματικούς άξονες: τη Μουσική και τις Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Επιχειρεί να μελετήσει το «πώς» και το «γιατί» ένα ποίημα του 18ου αι., ο «ΘΟΥΡΙΟΣ» του Ρήγα Φεραίου, γίνεται τραγούδι και επιβιώνει μέχρι τον 21ο αι., και ταυτόχρονα το «πώς» σχεδιάζονται εύχρηστες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες. Μετά από έρευνα και καταγραφή των πολλαπλών μουσικών παραλλαγών του Θούριου οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η πολυτροπικότητα είναι αυτή που γεφυρώνει την κοινωνία, την ιδεολογία και την γλώσσα 220 χρόνων. Η μελέτη κριτηρίων ευχρηστίας θα μας οδηγήσει στο σχεδιασμό μίας φιλικής προς τον χρήστη ιστοσελίδας με θέμα την ψηφιακή πολυτροπική καταγραφή των άγνωστων στο ευρύ κοινό μουσικών παραλλαγών του ποιήματος, για πρώτη φορά.The present work has two main themes: Music and New Technologies in Education. He attempts to study the "how" and the "why" of an 18th century poem, THΟURIOS by Rigas Feraios, becomes a song and survives until the 21st century, and at the same time the "how" easy-to-use educational websites are designed.
After researching and recording the multiple musical variations of Thourios, we come to the conclusion that multimodality is what bridges society, ideology and language for 220 years.
The study of usability criteria will lead us to the design of a user-friendly website on the subject of the digital multimodal recording of musical variations of the poem, unknown to the general public, for the first time. | en_US |