Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεμονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΑραμπατζή, Ερασμία
dc.date.accessioned2021-02-26T10:23:50Z
dc.date.available2021-02-26T10:23:50Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1970
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Θετικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίεςen_US
dc.description.abstractΟι ρητοί αριθμοί αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στη διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα οποία μαθητές και εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι η δυνατότητα βελτίωσης της Γνώσης Περιεχομένου (ΓΠ) και της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου (ΠΓΠ) των εν ενεργεία εκπαιδευτικών στους ρητούς αριθμούς μέσω μιας επιμορφωτικής παρέμβασης. Το δείγμα της έρευνας αποτελούν 7 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με εμπειρία διδασκαλίας χρόνων, οι οποίοι εξετάστηκαν με ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν ελλείψεις στη ΓΠ και στην ΠΓΠ που μπορούν να βελτιωθούν έπειτα από την κατάλληλη επιμόρφωση. Φάνηκε ότι η συσχέτιση μεταξύ της ΓΠ και της ΠΓΠ εξαρτάται από το είδος των ερωτήσεων και η εμπειρία των εκπαιδευτικών δεν συμβάλει σημαντικά στη διαμόρφωση των γνώσεων αυτών.Rational numbers are one of the most important issue in teaching mathematics in Primary Education where students and teachers have difficulties. The purpose of the present study is to improve Content Knowledge (CK) and Pedagogical Content Knowledge (PCK) of in-service teachers on multiplication and division of fractions through a training intervention. The participants of this study comprised 7 primary school in-service teachers with years of teaching experience who were examined by means of an individual interview. According to findings teachers have gaps in CK and PCK than may be improve after appropriate training. It was found that the correlation between CK and PCK depends on the type of questions and the experience of teachers doesn’t contribute to their knowledge.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectγνώση περιεχομένου (ΓΠ)en_US
dc.subjectπαιδαγωγική γνώση περιεχομένου (ΠΓΠ)en_US
dc.subjectρητοί αριθμοίen_US
dc.subjectεν ενεργεία εκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectαίσθηση του αριθμούen_US
dc.subjectcontent knowledge (CK)en_US
dc.subjectpedagogical content knowledge (PCK)en_US
dc.subjectrational numbersen_US
dc.subjectin-service teachersen_US
dc.subjectnumber senseen_US
dc.titleΔιερεύνηση και παρέμβαση στις γνώσεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών στον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση κλασμάτωνen_US
dc.title.alternativeInvestigation and intervention on knowledge of in-service teachers on multiplication and division of fractionsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record