dc.contributor.advisor | Λεμονίδης, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.author | Αραμπατζή, Ερασμία | |
dc.date.accessioned | 2021-02-26T10:23:50Z | |
dc.date.available | 2021-02-26T10:23:50Z | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1970 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Θετικές Επιστήμες και Νέες Τεχνολογίες | en_US |
dc.description.abstract | Οι ρητοί αριθμοί αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στη διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα οποία μαθητές και εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι η δυνατότητα βελτίωσης της Γνώσης Περιεχομένου (ΓΠ) και της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου (ΠΓΠ) των εν ενεργεία εκπαιδευτικών στους ρητούς αριθμούς μέσω μιας επιμορφωτικής παρέμβασης. Το δείγμα της έρευνας αποτελούν 7 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με εμπειρία διδασκαλίας χρόνων, οι οποίοι εξετάστηκαν με ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν ελλείψεις στη ΓΠ και στην ΠΓΠ που μπορούν να βελτιωθούν έπειτα από την κατάλληλη επιμόρφωση. Φάνηκε ότι η συσχέτιση μεταξύ της ΓΠ και της ΠΓΠ εξαρτάται από το είδος των ερωτήσεων και η εμπειρία των εκπαιδευτικών δεν συμβάλει σημαντικά στη διαμόρφωση των γνώσεων αυτών.Rational numbers are one of the most important issue in teaching mathematics in Primary Education where students and teachers have difficulties. The purpose of the present study is to improve Content Knowledge (CK) and Pedagogical Content Knowledge (PCK) of in-service teachers on multiplication and division of fractions through a training intervention. The participants of this study comprised 7 primary school in-service teachers with years of teaching experience who were examined by means of an individual interview. According to findings teachers have gaps in CK and PCK than may be improve after appropriate training. It was found that the correlation between CK and PCK depends on the type of questions and the experience of teachers doesn’t contribute to their knowledge. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | γνώση περιεχομένου (ΓΠ) | en_US |
dc.subject | παιδαγωγική γνώση περιεχομένου (ΠΓΠ) | en_US |
dc.subject | ρητοί αριθμοί | en_US |
dc.subject | εν ενεργεία εκπαιδευτικοί | en_US |
dc.subject | αίσθηση του αριθμού | en_US |
dc.subject | content knowledge (CK) | en_US |
dc.subject | pedagogical content knowledge (PCK) | en_US |
dc.subject | rational numbers | en_US |
dc.subject | in-service teachers | en_US |
dc.subject | number sense | en_US |
dc.title | Διερεύνηση και παρέμβαση στις γνώσεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών στον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση κλασμάτων | en_US |
dc.title.alternative | Investigation and intervention on knowledge of in-service teachers on multiplication and division of fractions | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |