Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπίκος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜαυραντώνη, Ευστρατία
dc.date.accessioned2021-03-16T09:07:35Z
dc.date.available2021-03-16T09:07:35Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1990
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αξιοποίησης των ΤΠΕ και ειδικότερα των εκπαιδευτικών λογισμικών στην εκπαίδευση, καθώς και στη διδασκαλία της γλώσσας. Η εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στος τέλος του 20ου αιώνα και οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην εκπαιδευτική διαδικασία επέφεραν είτε θετικά, είτε αρνητικά αποτελέσματα. (Κόμης Β. Ι., 2004) Τα εκπαιδευτικά λογισμικά έκαναν την εμφάνισή τους από το 1967 και με την πάροδο του χρόνου παρουσιάζονται όλο και περισσότερα λογισμικά που αξιοποιούνται κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Η στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στις ΤΠΕ και κυρίως στα εκπαιδευτικά λογισμικά διαφέρει, καθώς επηρεάστηκε στο πέρασμα του χρόνου από διάφορους παράγοντες. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάστηκε μια έρευνα που απευθύνθηκε σε 80 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ειδικότερα, με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς τις ΤΠΕ γενικότερα, τα εκπαιδευτικά λογισμικά και ειδικότερα την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού «Hot Potatoes». Τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε δημοτικά σχολεία της Φλώρινας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας. Στη συνέχεια με τη χρήση του προγράμματος SPSS πραγματοποιήθηκε ανάλυση των ερωτηματολογίων με βάση τις υποθέσεις και τα ερωτήματα. Τέλος, αφού αναλύθηκαν τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων, ακολούθησαν τα τελικά συμπεράσματα της έρευνας σχετικά με τις ΤΠΕ, τα εκπαιδευτικά λογισμικά και τη στάση των εκπαιδευτικών.The aim of this diploma thesis is to study the exploitation of ICT, especially the educational software in the field of education, as well as in language teaching. The introduction of ICT in education took place at the end of the 20th century and the changes that happened in the educational process have produced either positive or negative results. Educational software has emerged since 1967 and more and more software is being used in the learning process. Teacher’s attitudes towards ICT and especially about educational software vary as it has been influenced over time by various factors. For this purpose, a survey aimed at 80 primary school teachers was designed. In particular, using a questionnaire, teacher’s perceptions of ICT in general, educational software and especially the use of the education software “Hot Potatoes” were explored. The questionnaires were distributed in primary schools in Florina, Thessaloniki and Larissa. Subsequently, using the SPSS program, questionnaires were analyzed based on assumptions and queries. Finally, after analyzing the results of the questionnaires, we followed the final conclusions of the research on ICT, educational software and attitudes of primary teachers.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectτεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ)en_US
dc.subjectεκπαιδευτικά λογισμικάen_US
dc.subjectδιδασκαλία της γλώσσαςen_US
dc.subjectστάση εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjecthot potatoesen_US
dc.subjectinformation and communication technologies (ICT)en_US
dc.subjecteducational softwareen_US
dc.subjectteaching the languageen_US
dc.subjectteacher's attitudeen_US
dc.titleΤο εκπαιδευτικό λογισμικό για τη Γλώσσα: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeEducational software for the language views of primary school teachersen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record