Show simple item record

dc.contributor.advisorΑλευριάδου, Αναστασία
dc.contributor.authorΑθανασιάδου, Ελένη
dc.date.accessioned2021-03-26T09:15:30Z
dc.date.available2021-03-26T09:15:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1992
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την βιβλιογραφική ανασκόπηση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα ( ΔΕΠ-Υ ) και των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων από τους/τις νηπιαγωγούς στην τάξη. Δεν αποτελεί αντικείμενο έρευνας της ιατρικής, αλλά διερευνά την γενική θεώρηση της ΔΕΠ-Υ και εστιάζει στις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις των νηπιαγωγών. Ακολουθεί η εισαγωγή, η οποία περιλαμβάνει μια γενική αναφορά σχετικά με το θέμα, την χρησιμότητα τού να είναι ενημερωμένος ένας εκπαιδευτικός και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει όταν έχει μαθητή στην τάξη του με αυτήν την διαταραχή. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στην ειδική αγωγή, εστιάζοντας στον επιστημονικό ορισμό που έχει δοθεί για αυτήν, στην νομοθεσία και μια σύντομη ιστορική αναδρομή για την Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται η ΔΕΠ-Υ, ξεκινώντας με την αποσαφήνιση του ορισμού, συνεχίζεται με την ιστορική αναδρομή και ακολουθεί ανάλυση για τους τύπους εκδήλωσης, τα χαρακτηριστικά και τα συμπτώματα , τα αίτια, τα είδη της διαταραχής καθώς και για την διάγνωση. Αφού στο δεύτερο κεφάλαιο θα πραγματοποιηθεί η γνωριμία με την ΔΕΠ-Υ για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, θα ακολουθήσει το τρίτο κεφάλαιο όπου γίνεται παρουσίαση και ανάλυση των εκπαιδευτικών τρόπων παρέμβασης των νηπιαγωγών. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται στο τέταρτο κεφάλαιο τα συμπεράσματα από την μελέτη των πληροφοριών που συλλέχτηκαν.The present talks about the bibliographic review of the Attention Deficit Hyperactivity Disorder and the way people who work in the educational sector react upon that, in the classroom. It is not an abject that has been studied from the side of science, but explores the general principal of ADHD and focuses on the way teachers react to this. Down he low is the introduction, which includes a general reference about the subject and how useful it is for someone to have awareness and the steps they need to follow in the classroom with someone that has this disorder. This essay includes 4 chapters, the first being about the special treatment, focusing on the scientific definition, that has been given for this disorder and how the low affects it. It also gives a brief retrospective of how it has worked the past in Greece. The second chapter includes the definition of ADHD and how it manifests, the characteristics and the symptoms, the reason and whole spectrum of this disorder. The 3rd chapter will be a presentation and analysis of the way people who work in the educational field can intervene. The 4th chapter will be a conclusion on the information that has been gathered.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότηταen_US
dc.subjectειδική αγωγήen_US
dc.subjectπαρεμβάσειςen_US
dc.subjectADHDen_US
dc.subjectspecial treatmenten_US
dc.subjectinterventionsen_US
dc.titleΜαθητές με ΔΕΠΥ στο νηπιαγωγείο: μελέτη των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων από τους/τις νηπιαγωγούςen_US
dc.title.alternativeStudents with ADHD in kindergarten: a study of educational interventions by kindergarten teachersen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record