Show simple item record

dc.contributor.advisorΓαργαλιάνος, Σταμάτης
dc.contributor.authorΚαραφασούλη, Ελευθερία
dc.date.accessioned2021-03-26T10:53:57Z
dc.date.available2021-03-26T10:53:57Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1994
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τρόπο διοίκησης και οργάνωσης του δημόσιου νηπιαγωγείου, τη χρονιά 2019-2020. Στόχος είναι η μελέτη της λειτουργίας και οργάνωσης των σχολικών μονάδων Προσχολικής Αγωγής στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια ποιοτική και ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου σε συνδυασμό με μία σύντομη βιβλιογραφική ανασκόπηση στις έννοιες της διοίκησης και της οργάνωσης καθώς και στην άσκηση της διοίκησης στην Εκπαίδευση. Παρουσιάζονται επίσης στοιχεία που αφορούν το ρόλο του/της διευθυντή/τριας στο χώρο του νηπιαγωγείου. Αρχικά, γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση όπου παρουσιάζονται οι έννοιες ‘Διοίκηση’ και ‘Οργάνωση’ γενικότερα, αλλά και ειδικότερα στην Εκπαίδευση και στο χώρο του νηπιαγωγείου, πιο συγκεκριμένα. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η ερευνητική μεθοδολογία της εργασίας, ο σκοπός της παρούσα έρευνας, το δείγμα και το ερωτηματολόγιο. Στην επόμενη ενότητα γίνεται η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας, παρουσιάζονται συγκεντρωτικά οι πίνακες των διαγραμμάτων με τα δημογραφικά στοιχεία, όπως επίσης και οι απαντήσεις των ερωτηθέντων στα διερευνώμενα θέματα. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της ερευνητικής μελέτης και γίνεται μία σύνοψη του περιεχομένου της πτυχιακής εργασίας. The specific thesis examines the way of administration and organization of Public Kindergartens, during the academic year 2019-2020. The aim is to study the functioning operation and organization of Preschool Schools in Greece. This is a qualitative and quantitative research using a questionnaire that combines a brief bibliographic review of management and organization to the exercise of management in Education. Information is also presented regarding the role of the principal directors in the Kindergarten area. Initially, the bibliographic review is presented concerning the concepts of ‘Administration’ and ‘Organization’ in general, but also in Education in the area of the Kindergarten, more specifically. Follows the research methodology of the work, the specimen and the questionnaire. In the next chapter, the analysis of the research data is made, the tables of the diagrams with the demographic data are presented, as well as the answers of the respondents to the investigated topics. Finally, the conclusions of the research study are presented and a summary of the content of the Thesis is made.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectοργάνωσηen_US
dc.subjectδιοίκησηen_US
dc.subjectδιοίκηση νηπιαγωγείουen_US
dc.subjectρόλος της διεύθυνσηςen_US
dc.subjectorganizationen_US
dc.subjectadministrationen_US
dc.subjectkindergarten's administrationen_US
dc.subjectrole of managementen_US
dc.titleΟργάνωση - Διοίκηση Νηπιαγωγείου στην Ελλάδα 2019-2020en_US
dc.title.alternativePreschool Organization-Administration in Greece 2019-2020en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record