Search
Now showing items 1-4 of 4
Διερεύνηση του επιπέδου ενημερότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την τελευταία εικοσαετία, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών εστιάζεται συχνά στις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν τα ...
Τέχνη και Μαθηματικά: διαθεματικές προσεγγίσεις μέσα από την ιστορία της Τέχνης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
H φύση είναι η πηγή έμπνευσης και το πεδίο έρευνας για όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας. Το ίδιο ισχύει για την Επιστήμη όσο και την Τέχνη. Η κοινή αυτή αφετηρία καθορίζει τα κοινά στοιχεία που ενυπάρχουν ...
"Παίζουμε και εξερευνούμε το δικό μας και τους άλλους πολιτισμούς": κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές Β΄ Δημοτικού
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
The main purpose of the present work is the construction of educational material aimed at developing the multicultural consciousness of students. Through language activities, students will learn about our own but also other ...
Διερεύνηση των βασικών τομέων της συναισθηματικής νοημοσύνης σε φοιτητές με βάση την κλίμακα WLEIS
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)
This paper aims to explore the main sections of emotional intelligence to
students. The sample was consisted of 409 students, of whom 207 were women and
202 were male. The participants come from different departments and ...