Search
Now showing items 1-7 of 7
Το φαινόμενο του λωτού στο δημοτικό σχολείο: σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού σε περιβάλλον μη-τυπικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Η ταχεία ανάπτυξη της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ) και τα ζητήματα που προκύπτουν από αυτήν έχουν ως αποτέλεσμα την αυξανόμενη ανάγκη για εκπαιδευτική έρευνα στο πεδίο αυτό, με στόχο την δημιουργία επιστημονικά ...
Η εμπλοκή των εκτελεστικών λειτουργιών στην ανάπτυξη επιστημολογικής επίγνωσης αναφορικά με τη φύση και το ρόλο των επιστημονικών μοντέλων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Οι μαθητές παρουσιάζουν δυσκολίες, ακόμη και μετά από ρητή διδασκαλία, στην τροποποίηση των ιδεών τους αναφορικά με τη φύση και το ρόλο των επιστημονικών μοντέλων. Η σχέση μεταξύ της εννοιολογικής κατανόησης και αλλαγής ...
Εφαρμογή διδακτικής - μαθησιακής ακολουθίας στο νηπιαγωγείο: η προσέγγιση του νανόκοσμου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Στη παρούσα εργασία περιγράφεται η πιλοτική εφαρμογή μίας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) με κύριο στόχο την εισαγωγή του περιεχομένου της Νανοτεχνολογίας – Νανοεπιστήμης (Ν-ΕΤ) σε μαθητές Νηπιαγωγείου. Η ΔΜΑ ...
Η προσέγγιση της συμπεριφοράς της σαύρας Gecko στο Δημοτικό Σχολείο: μελέτη των ιδεών των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Η παρούσα εργασία αναδεικνύει και περιγράφει τις ιδέες των μαθητών σχετικά με το
φαινόμενο της σαύρας γκέκο, που έχει την ικανότητα να περπατάει σε οποιαδήποτε
επιφάνεια αψηφώντας τη βαρύτητα. Συγκεκριμένα το φαινόμενο ...
Η φύση και ο ρόλος των μοντέλων: Εξέλιξη των ιδεών των μαθητών Δημοτικού Σχολείου στο περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης - Νανοτεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Τα μοντέλα θεωρούνται σημαντικά εργαλεία για την κατανόηση του περιεχομένου της Νανοεπιστήμης – Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ). Στην εργασία αυτή περιγράφουμε μια καινοτομική Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία (ΔΜΑ), η οποία σχεδιάστηκε ...
Περιεχόμενο της νανοτεχνολογίας: Εξέλιξη των ιδεών μαθητών Γυμνασίου για το μέγεθος και την κλίμακα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Οι ιδέες του μεγέθους και της κλίμακας είναι σημαντικές για την επιστήμη. Στη βιβλιογραφία καταγράφεται ότι οι μαθητές Γυμνασίου αντιμετωπίζουν δυσκολία στην κατανόηση για το μέγεθος και την κλίμακα. Στην εργασία αυτή, ...
Οι ιδέες των πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών στο περιεχόμενο της νανοτεχνολογίας, της ναναοεπιστήμης και της νανοκλίμακας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Η Νανοτεχνολογία - Νανοεπιστήμη (Ν-ΕΤ) αποτελεί έναν από τους πιο σύγχρονους επιστημονικούς κλάδους στις μέρες μας. Πρόκειται για ένα διεπιστημονικό πεδίο, το οποίο επικεντρώνεται στο να μελετήσει και να εκμεταλλευτεί τις ...