Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΚαζάνα, Ευθαλία
dc.date.accessioned2021-05-07T09:36:57Z
dc.date.available2021-05-07T09:36:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2003
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Νέα Ελληνική Γλώσσαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια διερέυνησης των στρατηγικών και δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού λόγου που χρησιμοποιούν οι μαθητές του Γυμνασίου. Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια σύνθετη και πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί την εμπλοκή πολλών λειτουργιών. Η κατάκτηση και αξιοποίηση ποικιλίας δεξιοτήτων και στρατηγικών είναι σημαντική κατά την δραστηριότητα του γραπτού λόγου, για την σύνθεση ενός ορθού τελικού αποτελέσματος. Η πορεία της ανάπτυξης της συγγραφικής δραστηριότητας των μαθητών διαφέρει ανά τάξη φοίτησης και ηλικιακή ομάδα. Οι μαθητές του Γυμνασίου χρησιμοποιούν πληθώρα στρατηγικών και δεξιοτήτων κατά την παραγωγή γραπτού λόγου, όπως διαφαίνεται από την διερεύνηση αυτού του μαθητικού πληθυσμού, τόσο κατά τον προ-συγγραφικό, συγγραφικό και μετα-συγγραφικό στάδιο.The present study is an attempt to explore the strategies and skills of writing production used by high school students. Writing is a complex and process that requires the involvement of many functions. The acquisition and utilization of a variety of skills and strategies is important in the activity of the written word for synthesis of a correct final result. The course of development of the writing activity of the students differs according to the class of study and the age group. High school students use a wealth of strategies and skills in the production of written language as evidenced by the exploration of this student population both at the pre-writing, writing and post-writing stages.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectγραπτός λόγοςen_US
dc.subjectδεξιότητεςen_US
dc.subjectστρατηγικέςen_US
dc.subjectμαθητέςen_US
dc.subjectγυμνάσιοen_US
dc.subjectwritingen_US
dc.subjectskillsen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjecthigh schoolen_US
dc.titleΔιερεύνηση δεξιοτήτων και στρατηγικών παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές/τριες Γυμνασίουen_US
dc.title.alternativeA record of writing skills and strategies employed by secondary education studentsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record