Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΙωάννου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2021-05-20T09:55:59Z
dc.date.available2021-05-20T09:55:59Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2037
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Φλώρινας σχετικά με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στα γλωσσικά μαθήματα. Πιο συγκεκριμένα σκοπός της εργασίας είναι: α) η σκιαγράφηση του εξοπλισμού και των υποδομών στις σχολικές μονάδες στις οποίες υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί, β) η ικανοποίηση που νιώθουν από την ποιότητα του υπάρχοντος εξοπλισμού, γ) τα είδη των ΤΠΕ που χρησιμοποιούν για τη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων, δ) τα οφέλη από τη χρήση των νέων τεχνολογιών για μαθητές και εκπαιδευτικούς και ε) ο προσδιορισμός του βαθμού επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στη χρήση ΤΠΕ και οι προτάσεις τους για περαιτέρω επιμορφώσεις. Οι προαναφερθέντες στόχοι θα επιτευχθούν μέσα από την ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και την έρευνα που διενεργήθηκε, στην οποία συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί, μέσα από ατομικές ημιδομημένες συνεντεύξεις, για την ανάλυση των οποίων χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν τη μέτρια ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από τον εξοπλισμό που υπάρχει στα σχολεία, αλλά και την πολύ σημαντική προσπάθεια που κάνουν οι ίδιοι για την ένταξη και χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία τους. Επίσης προσδιορίζουν τα σημαντικά οφέλη από τη χρήση των ΤΠΕ τόσο για τους ίδιους όσο και για τους μαθητές τους. Τέλος, εκφράζεται η έλλειψη επιμόρφωσης και κατάρτισης των εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες. Abstract This study examines the views and attitudes of teachers working in primary schools in the prefecture of Florina on the use of ICT in language courses. More specifically, the purpose of the study is: (a) the profiling of equipment and infrastructure in the school units in which the teachers serve, (b) the satisfaction they feel from the quality of the existing equipment, (c) the types of ICT they use to teach language courses, (d) the benefits of using new technologies for pupils and teachers, and (e) the determination of the level of teacher training in ICT use and their proposals for further training. The above objectives will be achieved through a review of the existing literature and the research carried out, involving 20 teachers, through individual semi-structured interviews, for the analysis of which the qualitative method was used. The results of the survey confirm the moderate satisfaction of teachers with the equipment available in schools, but also the very important effort they make to integrate and use new technologies in their teaching. They also identify the significant benefits of using ICT for both themselves and their students. Finally, a lack of training for teachers in new technologies is mentioned.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαπόψειςen_US
dc.subjectγλωσσικά μαθήματαen_US
dc.subjectΤΠΕen_US
dc.subjectοφέληen_US
dc.subjectεπιμόρφωσηen_US
dc.subjectopinionsen_US
dc.subjectlanguage coursesen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectbenefitsen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.titleΣύγχρονες πρακτικές στην εκπαίδευση: οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στα γλωσσικά μαθήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeContemporary practices in education: teachers' views on the use of ICT in the language courses of Primary Educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record