Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπράτιτσης, Θαρρενός
dc.contributor.authorΧαντόγλου, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2021-05-21T07:34:08Z
dc.date.available2021-05-21T07:34:08Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2040
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνήσει την ετοιμότητα των εκπαιδευτικών απέναντι στα νέα δεδομένα διδασκαλίας που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού, καθώς και τους τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών και των εμποδίων που ανέκυψαν για την πραγματοποίησης της, από τους εκπαιδευτικούς. Η έρευνα απευθύνθηκε σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ήταν ποσοτική. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν η συμπλήρωση ερωτηματολογίου το οποίο στάλθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολικών μονάδων, σε όλη την Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έφεραν στην επιφάνεια τις ελλείψεις και τα προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος, που ανέκαθεν υπήρχαν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά υπερτονίστηκαν τώρα με την εμφάνιση της πανδημίας και μέσα στο πλαίσιο της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας. Ωστόσο, προέκυψαν και ενθαρρυντικά στοιχεία σχετικά με την επικοινωνία των εκπαιδευτικών με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων τους. Ένα ακόμα σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι το γεγονός ότι τα δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό την ετοιμότητα τους στην αντιμετώπιση προβλημάτων που ανέκυψαν κατά την εξ’ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία. Τέλος, το στοιχείο της έρευνας που αξίζει να σημειωθεί είναι οι απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αναδύονται κατά την σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση.The present work was prepared in order to analyze the readiness of teachers for the new teaching data created by the coronavirus pandemic, as well as the ways of dealing with the difficulties and obstacles that arose for its realization, by teachers. The research was addressed to primary and secondary school teachers and was quantitative. The methodology followed was the completion of a questionnaire which was sent via e-mail to teachers and school principals throughout Greece. The results of the research brought to the surface the shortcomings and problems of the educational system, which always existed during the educational process, but were now overemphasized by the emergence of the pandemic and within the framework of distance learning. However, there were also encouraging facts about teachers' communication with their school principals. Another important finding of the research is the fact that the demographics of the participants greatly influenced their readiness to deal with problems that arose during the distance learning process, distance learning Finally, the research element that is worth noting is the views of teachers regarding the treatment of problems that arise in modern and asynchronous education.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectσύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευσηen_US
dc.subjectβαθμός ετοιμότηταςen_US
dc.subjectτηλεκπαίδευσηen_US
dc.subjectmodern and asychronous educationen_US
dc.subjectdegree of readinessen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.titleΒαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών – διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά την διάρκεια της εξέλιξης της πανδημίαςen_US
dc.title.alternativeDegree of readiness of teachers-principals of primary and secondary education during the evolution of the pandemicen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record