Search
Now showing items 1-4 of 4
Οι απόψεις των παιδιών για τις οπτικές πηγές ως ιστορικές μαρτυρίες: έρευνα στους/στις μαθητές/τριες της ΣΤʼ δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-01)
Σκοπό της παρούσας εργασίας συνιστά η διερεύνηση των ιδεών των μαθητών και των μαθητριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις οπτικές πηγές ως ιστορικές μαρτυρίες. Για την εκπλήρωση του γενικού αυτού σκοπού, αλλά και ...
Τραυματική μνήμη και ιστορική εκπαίδευση: Μια διδακτική πρόταση για την πυρπόληση των χωριών των Πιερίων (Παλαιογράτσιανο, Καταφύγι και Αγία Κυριακή) από τα γερμανικά στρατεύματα Κατοχής το 1943
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Το Αγρίνιο στην Κατοχή και η μεταπολεμική μνήμη: Μια ερευνητική και διδακτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-11)
Η συγκεκριμένη εργασία έχει στόχο να εξετάσει τις μνημονικές διαστάσεις και τις εκπαιδευτικές δυνατότητες της ιστορίας του Αγρινίου την περίοδο της Κατοχής. Η εργασία αναπτύσσεται σε πέντε κεφάλαια. Αρχικά παρουσιάζονται ...
Η ποινική δίωξη των δοσίλογων στην πόλη της Φλώρινας κατά την περίοδο της εαμοκρατίας, Νοέμβριος 1944, Μάρτιος 1945
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
Η διπλωματική αυτή εργασία φιλοδοξεί να παρουσιάσει και να διερευνήσει, με όσο το
δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, το θέμα της συνεργασίας Ελλήνων με τις αρχές
κατοχής την περίοδο της επικράτησης του ΕΑΜ στη Φλώρινα. ...